دانلود گزارش کارآموزی بازيافت سرباره حاصل از كوره بلند شرکت تارابگین

دسته بندي : عمومی » پروژه کارآموزی

مقدمه
شركت تارابگين
از آنجايي كه نگرش صحيح به مباحث انرژي و بهره گيري مفيد از آن امروز ذهن صنعتگران را به خود مشغول نموده به جرات مي توان بيان كرد كه عايق و به طور جامع صنايع توليد كننده عايق توانسته است تا حد بسياري در نيل به اين هدف روششن ياريگر مجموعه صنعت كشور باشند .
امروز يكي از مهمترين و بارزترين صنايعي چون پالايشگاهها ، نيروگاهها ، كارخانه هاي توليد سيمان ، پتروشيميها ، صنايع خودرو سازي ، ساختمان و تاسيسات خانگي مبحث عايق بوده كه با استفاده از آن مي توان فرايند اتلاف انرژي را كنترل كرد .
شركت تارابگين با هدف بازيافت سرباره حاصل از كوره بلند ذوب آهن اصفهان و همچنين تامين بخشي از نيازهاي اين مجموعه توسط شركت معتر اتريشي VOEST- ALPINE در منطقه صنعتي ذوب آهن در قطعه زميني با مساحت چهل هزار متر مربع احداث گرديد كه پس از نصب ماشين آلات و آموزش پرسنل در كشور اتريش رسماً از سال 1357 به بهره برداري رسيد .
اين مجموعه از بدو سرمايه گذاري تا سال 1373 تحت پوشش شركت ملي فولاد بوده كه از ان سال در راستاي سياست خصوصي سازي دولت محترم به شركت تكادو كه خود از طلايه داران و پيشروان اين جريان بوده واگذار گرديد . از آن زمان تا به امروز توانسته ايم توجه كارخانجات و شركت هاي داخلي و خارجي بسياري را به خود جلب كنيم . نگرش كلي و اساسي ما بر تامين كمي و كيفي نيازمنديهاي صنايع مختلف بوده كه در اين راه تخصص و فن آوري را خدمت گرفته ايم .
این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات : 17

دسته بندی: عمومی » پروژه کارآموزی

تعداد مشاهده: 10343 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:12 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل