تحقيق تهاجم فرهنگی یا شبیخون فرهنگی

دسته بندي : علوم انسانی » علوم اجتماعی
دانلود تحقيق با موضوع تهاجم فرهنگی یا شبیخون فرهنگی،
در قالب word و در 14 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
گروه رپ (Rap)
گروه هوی متال (Heavy Mettal)
گروه طغیان نسل یا استوس (Stoos)
گروه شلخته (Shalakhteh)
گروه WASP
گروه Ras
گروه IDU
و ...


بخشی از متن تحقیق:
نوجوانان و جوانان به مثابه آینه های تأثیرپذیری می مانند که هر آن چه را ببینند و بشنوند صریحاً به خاطر خواهند سپرد و چون به مقتضای سنشان به دنبال نو آوری، الگوهای بکر و جذاب و مطرح نبودن هر چه بیشتر خود در بین دیگران هستند، متاسفانه الگوهای القاء شده از سوی بیگانگان را چشم بسته و بدون هر گونه آگاهی می پزیرند و در تقلید کورکورانه از این الگوها غربی و مبتذل حتی سعی در سبقت جستن از یکدیگر دارند و انواع دسته جات، اجتماعات، گروه های مبتذل را با عناوین مختلف تشکیل داده و می دهند.

دشمنان انقلاب اسلامی بعد از این که انواع راه های مبارزه، از قبیل تحریم اقتصاد، جنگ و ... را آزمودند و نتوانستند نتیجه مطلوب را برای به زانو درآوردن نظام اسلامی پیدا نمایند به سلاح مبارزه فرهنگی روی آورده و راه مبارزه با انقلاب را بدین سان در پیش گرفتند.

استکبار جهانی در این مبارزه عظیم جوانان این مرز بوم را نشانه رفته و به انحراف کشاندن نسل جوان را که آینده سازان واقعی کشور هستند، سرلوحه اهداف خود قرار دارد.

براساس مطالعات و تحقیقات انجام شده درباره انواع گروه های مبتذل موجود در جامعه و افراد تشکیل دهنده این گروه ها مشخص شده است که اکثر این جوانان نسبت به مسایل عام فرهنگی و اجتماعی ایران و جهان و فقدان کانال های ارتباطی بین آن ها دچار سردرگمی شده و خود را به مرور زمان در گردابی از مشکلات می بینند. این جوانان در گفتگوها و محافل خود وقت خود را صرف مسائلی می کنند که کمترین اطلاعاتی و یا حتی هیچ اطلاعاتی از آن ها ندارند ...
دسته بندی: علوم انسانی » علوم اجتماعی

تعداد مشاهده: 13169 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:12 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل