تحقیق CPFR

دسته بندي : مدیریت » سایر گرایش های مدیریت

در این تحقیقCPFR ، مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است.

در زیر به مختصری از عناوین و چکیده آن چه شما در این تحقیق دریافت می کنید، اشاره شده است:

از CPFR براي ارتقا قابليت زنجيره عرضه، نظر كلي بر مفاهيم، شاخص ها و تحقق اين قبيل شاخص ها و عملكردها و راه حل هاي موجود استفاده مي شود.

 

خلاصه:

مردم با اين نظر موافق هستند كه اينترنت براي ادغام و كنترل زنجيره عرضه امروزه بسيار مهم است. بسياري از شركت ها خودشان سايت دارند، هر چند، هنوز هم بسياري از آن ها واقعاً نمي دانند كه اينترنت چه مزايايي براي فرآيندها و عملكردهاي آن ها دارد. در راستاي طرح هاي مشاركتي، پيش بيني ها و تكميل اين قبيل طرح ها (CPFR)، شركت ها مي توانند قابليت و توانايي خود را از طريق تقاضاي مشاركت و مطلع بودن از زنجيره تقاضاي دوستان و همكاران خود ارتقا دهند. با توجه به CPFR، اعضا زنجيره عرضه مي تواند براي تحقق كل زنجيره قابل توليد با توجه به زمان هاي مقرر مشاركت دانسته باشند. در اين حالت به گروه هاي ديگر كمك مي كنند كه بهتر بتواند تقاضاها را پيش بيني كنند و برنامه هاي مربوط به توليد را  به راحتي طراحي كنند و در نتيجه در بخش توزيع و دريافت مواد به راحتي مشاركت دارند. تحقق CPFR هر چند كاري ساده و پيش پا افتاده نيست. اين مقاله، مهمترين مفاهيم، و استراتژي 9 مرحله اي تحقق فرآيندها و توصيف مشكلاتي كه در تحقق CPFR و در نتيجه نتايج عملي و راه حلهاي موجود در سطح بازار را مورد ارزيابي و بررسي قرار مي دهد.

لغات كليدي: طرح هاي مشاركتي، پيش بيني و تكميل عملكرد CPFR، مديريت زنجيره عرضه.

1.          مقدمه:

شركت ها مي توانند سطح انعطاف پذيري را افزايش دهند و سطح مربوط به صورت موجودي را كاهش دهند و از طريق برقراري ارتباط نزديك با همكاران خود در بخش زنجيره عرضه فروش و خدمات كامپيوتري را افزايش دهند. اين قبيل عملكردها بر پايه طرح هاي مشاركتي، پيش بيني فرآيند تكميل عملكردها مطرح مي شود و استراتژي اخير تجاري توسط شركت ها به منظور يافتن بهترين راه براي به حداقل رساندن هزينه ها و ارتقا قابليت شركت ها استفاده مي شود.

این فایل شامل صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت word در اختیار شما قرار می گیرد.

فایل قابل ویرایش است.

تعداد صفحات: 24

دسته بندی: مدیریت » سایر گرایش های مدیریت

تعداد مشاهده: 12979 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 24

حجم فایل:15 کیلوبایت

 قیمت: 36,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 24 صفحه