تحقيق ورق‌هاي كامپوزيت آلومينيوم در نماي ساختمان‌ها

دسته بندي : مهندسی عمران » ساختمان و سازه
دانلود تحقيق با موضوع ورق‌هاي كامپوزيت آلومينيوم در نماي ساختمان‌ها،
در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
لباس نقره‌اي ساختمان!
در این نوشتار ضمن معرفی گونه‌اي خاص از محصولات آلومینیومی که در بازارهای ایران به خوبی مطرح شده است، به اختصار به برخی از كاربردها و مزایای آلومینیوم در نمای ساختمان‌ها مي‌پردازیم.

با ظهور مدرنیسم در معماری و ‌شروع عصر مدرن و همزمان با روی کار آمدن معمارانی چون میس وندرو و معماران تحصیل كرده مدارسی مانند باوهاس و علاقه جهانیان به ایجاد بناهای بلند مرتبه و به طور كل، شروع ساخت و سازهای صنعتی در غرب بحث پیش ساختگی و استفاده از مصالح پیشرفته به یكی از مهمترین دغدغه‌های طراحان و مجریان و تولیدکنندگان بدل شد.

در این میان نگاه‌هاي معمارانه به سمت آلومینیوم و توليدات اكسترود شده آلومينيوم سوق پیدا کرد؛ چرا که آلومینیوم به علت خصوصیت منحصر به فرد خود هم چون سبكی، عایق بودن، انعطاف‌پذيری، در دسترس بودن، ارزان بودن نسبی، باربر بودن و جلال خاص مي‌توانست تمام نیازهای مخاطبان خود را برآورده سازد.

همه چیز درباره پانل:
قریب ده سال پیش شرکت‌های تجاری که در حوزه مصالح ساختمانی نوین فعالیت مي‌کردند، یکی از زیر مجموعه‌های صنایع آلومینیومی را وارد ایران کردند که با نام «پانل» یا «پنل» مشهور شدند. نام کامل این محصول ورق‌های کامپوزیت آلومینیوم است و در نماهای خارجی بنا، ديوارهاي داخلي و فضاي اداري، درهاي عايق باد و توفان، قاب‌هاي پنجره، ساختمان‌هاي تجاري سبك و ساختمان‌هاي نمادين مورد استفاده قرار مي‌گیرند.
دسته بندی: مهندسی عمران » ساختمان و سازه

تعداد مشاهده: 13982 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 7

حجم فایل:134 کیلوبایت

 قیمت: 29,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.