گزارش کارآموزی کارخانه پارس متال تهران

دسته بندي : مدیریت » سایر گرایش های مدیریت
دانلود گزارش کارآموزی کارخانه پارس متال تهران،
در قالب docx و در 86 صفحه، قابل ویرایش.
 

بخشی از ابتدای گزارش:
کاربرد چدن ها اعم از آلیاژی و غیر آلیاژی روز به روز افزون می گردد. موقعیت استثنایی این آلیاژ، کاربرد آن ها را در کلیه ی جنبه های مهندسی افزایش داده است. در حال حاضر شرایط ایجاب می نماید که مهندسین و طراحان به اصول متالورژیکی در رابطه با کاربرد و انتخاب این مواد آگاهی کامل داشته باشند. در این خصوص،کاربرد و نقش چدن نشکن حائز اهمیت می باشد، چرا که این نوع چدن با داشتن گرافیت های کروی، از تمرکز تنش که در نوک گرافیت های لایه ای در چدن خاکستری وجود دارد، کاسته و نیز قابلیت پذیرفتن انواع عملیات حرارتی جهت بهبود خواص مکانیکی را دارد. از جمله کاربردهای چدن می توان ساخت میل لنگ ها، چرخ دنده ها ، گلوله های آسیاب و ... را نام برد .
شرکت پارس متال با بیش از 32 سال سابقه در زمینه ی ریخته گری چدن های نشکن منگنز دار، چدن های پر کروم برای گلوله های آسیاب و همچنین تولید لوله و اتصالات  تأسیسات  فاضلاب یکی از پر سابقه ترین تولیدکنندگان در ایران بوده است.
قسمت های مختلف این کارخانه عبارتند از:
ریخته گری دستی، خطوط دیزاماتیک و گیزاگ، لوله ریزی و اتصالات، کوره های ذوب، تکمیل و کوره های عملیات حرارتی، ماهیچه گیری، تعمیرات کوره و کیفی آزمایشگاه ها.


تاریخچه کارخانه:
شرکت پارس متال تهران در سال 1343 واقع در کیلومتر 7 جاده مخصوص تأسیس گردید و در سال 1347 به بهره برداری رسید. فعالیت های کارخانه در حال حاضر در زمینه تولید گلوله های آسیاب، لوله و اتصالات تأسیسات فاضلاب و سفارش های بیرون می باشد .
این شرکت دارای 34000 مترمربع زمین که 14000 مترمربع آن، به عنوان انبار مواد اولیه از قبیل آهن قراضه ، فرو آلیاژها و ... می باشد. 20000 مترمربع آن سوله های تولید و قسمت های اداری و ساختمان آن را تشکیل می دهد. این شرکت دارای 1030 پرسنل می باشد که در قسمت های تولید و اداری مشغول به کار هستند.
 این شرکت با تولید متوسط روزانه 70 تن و اتصالات و غیره، بزرگترین شرکت ریخته گری فعال در کشور می باشد. کلیه تولیدات شرکت در داخل به فروش می رسد و هیچ گونه صادراتی ندارد و هیچ گونه نیازی به واردات این گونه محصولات به داخل کشور را نداریم...

دسته بندی: مدیریت » سایر گرایش های مدیریت

تعداد مشاهده: 12778 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.DOC

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 86

حجم فایل:2,154 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب docx و در 86 صفحه، قابل ویرایش.