پروژه کارآفرینی کارگاه موزائیک سازی

دسته بندي : کارآفرینی » صنعتی
دانلود پروژه کارآفرینی کارگاه موزائیک سازی،
در قالب word و در 38 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
اهمیت کار موزائیک سازی

بخش اول: شروع به کار
آموزش در موزائیک سازی

بخش دوم: هزینه ها و سود خالص
میزان تولید در ماه
سود خالص

بخش سوم: کارهای جنبی در کارگاه موزائیک سازی

بخش چهارم: ضمائم
نکته های مهم و قابل توجه

بخش پنجم: نمودارها

بخش ششم: عکس ها
مراجع و منابع
تقدیر و تشکر


بخشی از مقدمه پروژه کارآفرینی:
با توجه به شرایط کنونی جامعه اسلامی ایران که تهدیدها علیه کشور ما روز به روز در حال افزایش است، مسأله کارآفرینی و تولید تمام اجناس مصرفی در داخل کشور، از اهمیت زیادی برخوردار است و به طوری کلی اگر کار آفرینی در کشوری مورد توجه قرار گیرد، نرخ بیکاری و فقر به صورت قابل توجهی کاهش خواهد یافت و این نشانگر اهمیت کارآفرینی است.
هدف از کار آفرینی، ایجاد اشتغال و پیدا کردن کار مناسبی از نظر درآمد، پیشرفت روز افزون و مستمر و به دست آوردن رضایت شغلی می باشد. اگر ما شغل مناسبی را پیدا کنیم که به آن علاقه داریم و درآمد مناسب، اشتغال زایی و پیشرفت در آن باشد، مسلماٌ بهترین شغل را پیدا کرده ایم. من هم با توجه به وضع حاضر شغل های زیر را مورد بررسی قرار دادم و شغل موزائیک سازی را به عنوان شغل آینده خودم انتخاب کردم:
1- شغل آرایشگری که علاوه بر ا ینکه درآمدش برایم راضی کننده نبود ،اشتغال زایی هم نمی کرد.
2- پیتزا فروشی که به دلیل نداشتن علاقه، مورد تأیید من قرار نگرفت.
3- تعمیر ماشین های سنگین: در این شغل من متوجه شدم بر خلاف تصوراتم کاری است که بار و حیات و شغل ایده آل من سازگار ندارد و علاوه بر سود معقولش، نمی توانم در آن موفق باشم.
4- پرورش صیفی جات گلخانه ای: در این شغل که به آن هم علاقه داشتم و سود معقولی هم دارد، به چند نکته اساسی پرداختم: اول این که یک فرد کشاورز، باید ریسک بالایی داشته باشد چون که ممکن است محصول با نزول قیمت مواجه شود و کشاورز که متحمل هزینه های ساخت گلخانه شده با ضرر و در بعضی موارد با خسران روبه رو می شود، مطلب دوم این بود که یک کشاورز از ابتدا تا انتها باید از تخصص خود در پرورش گیاهان حساس مثل گوجه فرنگی و خیار استفاده کند و من چون تحصص و آموزشی نداشتم، از این شغل صرف نظر کردم.
5- شغل بعدی که مورد بررسی و تحلیل قرار دادم، تولیدی موزائیک بود. با بررسی و تحلیل کلی به این نتیجه رسیدم که موزائیک سازی با روحیات من سازگار است. پس از بررسی های بیشتر فهمیدم که احداث یک کارگاه از لحاظ مالی به بودجه ی زیادی نیاز  دارد و به همین دلیل پیش یک تولید کننده ِ موزائیک رفتم  وفهمیدم با وام و با کم ترین ریسک، می توان یک کارگاه راه اندازی کرد و ...
دسته بندی: کارآفرینی » صنعتی

تعداد مشاهده: 13534 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:5,461 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 38 صفحه، قابل ویرایش.