طرح تولید دستگاه های بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان

دسته بندي : کارآفرینی » تولیدی
دانلود طرح تولید دستگاه های بسته بندی شرکت ماشین های بسته بندی اصفهان،
در قالب word و در 38 صفحه، قابل ویرایش.



مقدمه طرح:
کالای تولیدی موردنظر، دستگاه بسته بندی میباشد که کار آن بسته بندی مواد غذایی از قبیل کیک و کلوچه و نیز قطعات صنعتی مثل جک و غیره و هم چنین بسته بندی بیشترین قطعات و لوازم کوچک و بزرگ می باشد.
کارکرد این دستگاه به این صورت است که ابتدا قطعه ای که باید بسته بندی شود را روی رول قرار می دهند. این قطعه به وسیله یک جک به درون پلاستیک شیرینگ هدایت می شود. پس از آن به وسیله قیچی پلاستیک بریده شده به سمت تونل حرارتی هدایت می شود. در آن جا با حرارتی که به پلاستیک خورده می شود، پلاستیک جمع شده و منقبض می شود و به این صورت بسته بندی انجام می شود.
پس از آن به سمت جلو هدایت شده و پلاستیک گرم شده خنک می شود.
ورودی این دستگاه بسیار متنوّع است، چون می توان از قطعات بسیار کوچک در طول و عرض 10سانت یمتر تا قطعاتی به طول 3 تا 4 متر را با این دستگاه بسته بندی کرد.
تولید اسمی این دستگاه 150 عدد در سال است، ولی به دلیل رکود بازار و افزایش رقابت در بین سازنده ها، تولید عملی این دستگاه، به 100 عدد در سال می رسد. قیمت تمام شده این دستگاه بسیار متنوع است، ولی به  طورمختصر، اشاره ای به قیمت ها می نماییم. دستگاه های کوچک از طول 50 سانتی متر تا 3  متر بین22000000 تا 19000000ريال و دستگاه های بسته بندی پالت که بسته بندی تا ارتفاع چند متر و عرض 2 تا 3 متری را انجام می دهد، بین 35000000 تا 60000000ريال برآورد شده است.
دسته بندی: کارآفرینی » تولیدی

تعداد مشاهده: 13269 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:116 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 38 صفحه، قابل ویرایش.