گزارش کارآموزی شرکت پمپ های صنعتی ایران

دسته بندي : کارآموزی » مکانیک
دانلود گزارش کارآموزی شرکت پمپ های صنعتی ایران،
در قالب word و در 154 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
شرکت پمپ های صنعتی ایران با هدف طراحی و تولید انواع پمپ های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پمپ های تمام اتوماتیک و پمپ های سانتریفوژ فعالیت خود را آغاز نموده و در روند تحقیق و توسعه با تاسیس واحدهای جدید جهت تولید انواع پمپ های خاص در سال 1356 تاسیس گردید. ساخت این کارخانه افزون بر 2000 مترمربع بوده و با 430 نیروی متخصص در شهرک صنعتی هشتگرد فعالیت می کند.

این گروه با تکیه بر تجارب و تخصص مهندسین و متخصصین کارآزموده خود موفق  شده به بالاترین کیفیت  در تولید و تامین انواع پمپ های نفت، گاز و پتروشیمی، بویژه پمپ های دو مکشه  اسپلیت کیس برسد. مهندسین با تجربه این گروه، علاوه بر مشاوره و ارایه پیشنهادی برای مناسبترین سیستم های انتقال مایعات دارای تجربه و تخصص در طراحی ساخت نصب و راه اندازی سیستم های آبرسانی و آتشنشانی، از مرحله طراحی مقدماتی تا ارایه خدمات کامل پس از فروش می باشد. 

شرکت پمپ های صنعتی ایران دارای یکی از بزرگترین آزمایشگاههای تست و آزمایش انواع پمپ در ایران و تولیدکننده پمپ های بزرگ با آبدهی بالای هزار متر مکعب در ساعت می باشد. این شرکت دارای گواهی تضمین مدیریت کیفیتIso9001-2000 از شرکت B.V.Q.I فرانسه است. پمپ های تولیدی شرکت پمپ های صنعتی جهت نصب و استفاده در انواع شناورهای دریایی دارای تاییدیه های زیر می باشد...
دسته بندی: کارآموزی » مکانیک

تعداد مشاهده: 16245 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 154

حجم فایل:314 کیلوبایت

 قیمت: 37,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل