گزارش کارآموزی شرکت صنایع بسته بندی پارسه

دسته بندي : کارآموزی » سایر
دانلود گزارش کارآموزی شرکت صنایع بسته بندی پارسه،
در قالب word و در 97 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
شرکت صنایع بسته بندی پارسه، در سال 1344 تاسیس شد. این شرکت در طی 46 سال فعالیت خود در صنایع بسته بندی، توانسته به یکی از ارکان مهم صنعت بسته بندی در ایران نایل شود.

این شرکت توانسته  با تولیدات خود نقش موثری در صنعت کارتن سازی داشته باشد و نیازهای شرکت های بزرگ را به خوبی برآورده سازد. با افزایش  دستگاههای صنعتی به چرخه تولید این شرکت، تولیدات شرکت بیش از پیش دقیق تر، بهتر و نیز با کیفیت بهتری روانه بازار می شود.

بسته بندی در ایران:
اعتبارات:
بخش بسته‌بندي در كشور ايران، از جمله بخشهايي از صنعت و خدمات است كه هيچ اداره و بخش خاصي در دولت به طور مستقيم به امور آن نمي‌پردازد. از اين جهت همواره نوعي جفا در حق اين بخش روا مي‌شود. در دعواي بودجه و يا هنگام تبيين استراتژي‌هاي خاص توسعه كشور چيز مشخصي براي بخش بسته‌بندي كنار گذاشته‌ نمي‌شود. اگر بودجه يا كمكي نيز براي توسعه بخش بسته‌بندي اختصاص يابد، كسي نمي‌داند اين بودجه را چگونه بايد توزيع يا خرج كرد. زيرا بخش بسته‌بندي در كشور ما پراكنده و متنوع است.

تشكل‌هاي صنفي:
فقدان تشكلهاي صنفي مربوط به بسته‌بندي، باعث غير قابل دفاع شدن درخواستهاي بخش بسته‌بندي است. در واقع به دليل نبود يك صداي رسا، مانند يك انجمن يا اتحاديه صداي بخش بسته‌بندي آن طور كه بايد به گوش مسئولان نمي‌رسد. در روزگاري كه گوش مسئولان براي شنيدن صداي غريبه‌ها سنگين است و فقط نجواهاي آشنا را مي‌شنود. براي رساندن صدايي كه پيش از اين شنيده نشده، بايد با صداي بلند صحبت كرد و اين صداي بلند صداي يك تشكل صنفي آگاه و منسجم است...
دسته بندی: کارآموزی » سایر

تعداد مشاهده: 13346 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 97

حجم فایل:1,105 کیلوبایت

 قیمت: 32,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 97 صفحه، قابل ویرایش.