تحقیق تولستوی

دسته بندي : علوم انسانی » تاریخ
دانلود تحقیق در مورد تولستوی،
در قالب word و در 19 صفحه، قابل ویرایش.




بخشی از متن تحقیق:
در روز 20 اكتبر سال 1910 ميلادي، در خانة محقري در ايستگاه راه آهن بين شهر تولا و مسكو بين يكي از عميق ترين انديشه ها و چهره هاي بشري خاموش گرديد و با مرگ نابغة بزرگي جهان فلسفه و ادب ضايعه جبران ناپذيري را تحمل كرد.

لئو نيكلايچ تولستوئي در 28 اوت سال 1828 در دهكدة ياسنايا پالبانا، واقع در حومة شهرستان تولا در خانوادة متنعمي چشم به جهان گشود. هنوز دو سال نداشت كه مادرش شاهزاده خانم نيكلايو ناوالكوويسكايا و سپس پدرش نيكلا ايلوتچ تولستوئي، بدنبال هم درگذشتند و پرورش تولستوئي تحت قيوميت يكي از بستگانش انجام پذيرفت.

در سال 1862، به اروپا مسافرتي كرد و پس از بازگشت با دختر طبيب مشهوري بنام سوفيا آندره يونا، ازدواج نمود و در اين هنگام به نگارش رمان  آنا كارنينا كه فساد اجتماعي روسيه را نشان مي دهد و كتاب معروف و جاويدان جنگ و صلح را كه نگارش آن پنج سال بطول انجاميد پرداخت.

حوادث اين كتاب از جنگهاي سال 1822 گرفته شده است و كانون وقايع ، خانواده ايست بنام روستف و دوستان ايشان ، اين كتاب از لحاظ كيفيت هنري و عمق مضامين و وسعت صحنه هاي زندگي در ادبيات جهاني بي نظير است . و در حقيقت اين رمان را مي توان جالب ترين حماسة بشري قرن نوزدهم بحساب آورد . هنر خلق اين اثر بشكلي است كه خواننده خود را با مورخي توانا ، نقاشي زبردست و روانشناسي نكته سنج و شاعري ساحر روبرو مي بيند ، در صورتيكه قريب هفتصد تيپ مختلف در آن نقاشي شده و هرگز هيچيك از آنها در ذهن فراموش نمي شوند و همه را خواننده با روحيه واقعيتشان بخوبي مي شناسد...
دسته بندی: علوم انسانی » تاریخ

تعداد مشاهده: 11527 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:12 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 19 صفحه، قابل ویرایش.