تحقیق سبک در محتوا

دسته بندي : علوم انسانی » ادبیات
دانلود تحقیق با موضوع سبک در محتوا،
در قالب word و در 34 صفحه، قابل ویرایش، شامل:



بخش اول:
فصل اول: زندگي هنران
فصل دوم: نظر منتقدان درباره سزان

بخش دوم:
فصل اول: دستاوردهاي نقاشي معاصر (سزان و حديث معاصر)

بخش سوم:
فصل اول: سزان در آينه نقد هنري

بخش چهارم:
فصل اول: سزان و هنر



بخشی از متن تحقیق:
مختصري از زندگي سزان از آنجا كه چرا سزان نقاشي را شروع كرد و به او چه لقب هايي دادند، يكي از لقب هاي او پل بود و در كتاب معني هنر يكي از هنرمندان قرن بيستم اين لقب را به او داد. ب و سزان نقاشي را به چه سبكي و به چه نحويي شروع مي‌كند و آيا تاخر زندگي خود با نقاشي بوده و آيا خانواده او موافق با كارش بودند. و مشوق اصلي آن را نام برده ايم و كارهايش را مديون چه افرادي مي باشد مي توان در اينجا نامي از هنرمندان كه در زندگي سزان او را ياري كردند نام بريم. يكي از آنها زولا كه دوستي بود كه از كودكي با او بود. پيسارو كه به او كمك هاي زيادي كرده كه در مونه و پونس را مي توان نام برد.

به نظر من سزان از هنرمندان واقع گرا بود و آن چه را كه به ديد خود مي ديد، مي كشيد و بر روي پرده مي آورد و مي توان از او كارهاي زيادي ياد گرفت. حتي در ضربه قلمهايش مي توان از او الهام گرفت. او در زمان خود پدر نقاشي بود. در اين جا مي توان صبحبتهاي زيادي در مورد سزان كرد و سخن هاي هنرمندان در مورد او را چگونه برداشت توضيح داده شده است.

به بيان ديگر اين تصور كه هنرمندان نيمه دوم قرن و آثارشان را به راحتي مي توان در زير مجموعه سبك ها و يا جنبش هاي تعريف شده هنري بدون توجه به زمينه ها ارتباطات اجتماعي و از آن مهمتر موضوع و محتواي كارشان، طبقه بندي كرد، امروزه تصوري است سطحي كه مي تواند منشأ بسياري از مغالطه‏ ها باشد.
دسته بندی: علوم انسانی » ادبیات

تعداد مشاهده: 10416 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:24 کیلوبایت

 قیمت: 37,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 34 صفحه، قابل ویرایش.