تحقیق تمامی روش های از بین بردن موهای زائد بدن و صورت با روش های خانگی و طب سنتی

دسته بندي : علوم پزشکی » بهداشت عمومی
دانلود تحقیق با موضوع تمامی روش های از بین بردن موهای زائد بدن و صورت با روش های خانگی و طب سنتی،
در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.


توضیحات:
در این مجموعه، تمامی روش های از بین بردن مو های ضائو آمده است تا به راحتی با خواندن این مقاله با روش دلخواه خود، تمامی موهای خود را بدون صرف هیچ هزینه ای و با مواد داخل آشپزخانه خانه خودتان از بین ببرید

فقط یک قدم با از بین بردن موهای زائد خود فاصله دارید.

ّعلل بوجود آمدن موهای زائد:
از نظر طب سنتی، تولید اضافه خلط سودا و یبوست های کهنه و قدیمی و بالا رفتن خلط صفرا در بدن و مصرف تغذیه های گرم و خشک باعث ایجاد موهای زائد بدن، خصوصاً صورت خواهد شد.

از نظرطب مدرن و آکادمیک، بالا بودن میزان تولید هورمون جنسی مردانه (بیش از حد نرمال) در بدن خانم ها، باعث ایجاد موهای زائد می شود. لذا اکثر افرادی که دچار تنبلی تخمدانک یست تخمدان و تخمدان پلی کیسبیک و یا مبتلا به چاقی موضعی باسن، ران ها، شکم و زیرشکم جوش، قاعدگی‌ نامنظم، مو در واژن، ضخیم شدن صدا و افزایش توده عضلانی باشند، بیشتر احتمال داردبه مشکل هیرسوتیسم و یا همان موهای زائد مبتلا شوند.

مصرف قرص های ضد بارداری.

برای رفع موهای زائد کدام راهها را امتحان کرده اید؟ اکثر شما با راه های مختلف از بین بردن موهای زائد بدن و صورت آشنا هستید، ولی به نظر شما هر یک مشکلات و سختی خودشان را دارند. یک راه دردآور است و راه دیگر اثر خوبی ندارد. با رجوع به دل طبیعت و استفاده از روش های طب سنتی کشورهای مختلف می توانید راه های عالی برای رفع موهای زائد بدن و صورت بیابید که در این بخش بهترین ماسک های خانگی برای رفع موهای زائد را به شما معرفی خواهیم کرد.

چه مواد غذایی مصرف کنیم تا موهای ضائد کمتری داشته باشیم؟

از چه روش هایی برای از بین بردن کامل موهای ضائد استفاده کنیم همه و همه در این مقاله با ارزش.

دارای ده ها روش خانگی بدون استفاده از دارو برای از بین بردن موهای ضائد بدن.

از بین بردن موهای زائد بدن بیشتر با استفاده از لیزر انجام می گیرد، اما شما می توانید بدون نیاز به لیزر و با روش های خانگی موهای زائد بدن خود را از بین ببرید.

در حالت عادی وجود مو برای پوست نیاز است، اما نه در همه جا. وجود مو روی دست و پا طبیعی است اما اگر همین مو روی گردن خانم ها باشد، از آن به عنوان موی زائد یاد می کنند. حالا اگر این موها ضخیم باشند و یا چند ریشه داشته باشند، از بین بردن موهای زائد از بدن ضروری می شود. برای از بین بردن موهای زائد روش های زیادی وجود دارد.

و تقریباً همه با واژه لیزر آشنا هستند. به نظر شما تا وقتی که درمان های خانگی جوابگو باشد،  نیازی به درمان های شیمیایی برای از بین بردن موهای زائد خود دارید؟ آن هم با آن همه هزینه و درد؟ به بیماری پرمویی در زنان هیرسوتیسم گفته می شود. برای درمان هیرسوتیسم در خانه روش هایی وجود دارد که امیدواریم با انجام آن ها، به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

با استفاده از روش آموزشی ما با حداقل قیمت از پرداخت هزینه های گزاف درمان راحت می شوید و موفق به حذف دائم موهای زئد بدن و صورت می گردید.

در موبرهایی داروئی بلافاصله بعد از چند روز رشد مجدد مو آغاز می شود، ولی در این روش ها به صورت کامل موهای زائد را از بین ببرید...
دسته بندی: علوم پزشکی » بهداشت عمومی

تعداد مشاهده: 12476 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:224 کیلوبایت

 قیمت: 14,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.