گزارش کارآموزی در شرکت فنی و مهندسی آرمان الکتریک

دسته بندي : کارآموزی » کامپیوتر
دانلود گزارش کارآموزی در شرکت فنی و مهندسی آرمان الکتریک
در قالب word و در 66 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
صفحه كليد
حافظه RAM
هارد ديسك
اتصال كابل
روش RLL
كنترلر SCSI
كارت گرافيك
مد گرافيك
از VGA تا VAC
نكاتي براي نصب يك كارت نمونه
مدارات رنگ در تلوزيون رنگي
ديكودر پال در تلوزيون شهاب 21 اينچديكودر NTSCN در تلوزيون رنيگ شهاب 21 اينچ




چکیده گزارش کارآموزی:
اين شركت واقع در رفسنجان چهار راه شهدا روبروي آموزش و پرورش است.
شركت فني و مهندسي آرمان الكتريك در سال 1379 رسماً به ثبت رسيد و فعاليتهاي خود را آغاز نمود. بيشتر كارهاي اين شركت پيمانكاري برق بود كه اكثر كارهاي الكترونيكي از قثبيل نصب تابلوهاي الكترونيكي و بردهاي سيستمهاي هوشمند در شركت مس سرچشمه رفسنجان را اين شركت انجام داده است و در كار خد نيز بسيار موفق عمل كرده است.

اين واحد صنعتي فني الكترونيك و نصب سيستمهاي كامپيوتر را نيز انجام مي دهد و همچنين طراح و سازنده كليه تجهيزات ترافيكي از قبيل چراغهاي راهنمايي چشمك زن و ساعتهاي ديجيتال و تابلوهاي الكترونيكي نيز هست.

مهندس ناظر و طراح در اين شركت آقاي مهندس محمدعلي پرهيزگار مي باشد كه كارهاي فني و تخصصي به عهده ايشان است و رياست شركت را آقاي عليرضا پرهيزگار بر عهده دارد.

اين شركت داراي چند گرو كاري كه شامل گروه نصب و راه اندازي و گروه تداركات و گروه فني و تخصصي مي باشد.

اين واحد واقع در يك ساختمان دو طبقه است كه طبقه اول آن دفتر شركت و بخشي از آن قسمت فروش تجهيزات و سيستمهاي كامپيوتري مي باشد و طبقه دوم آن كارگاه فني مي باشد كه در آن بردها و تجهيزات لازم براي سيستمها درآنجا ساخته مي شود.

در اين كارگاه سه خانم و دو آقا كار مي كنند كه كارهاي ظريف از جمله لحيم كاري را خانمها بر عهده دارند و كارهاي ديگر را آقايان انجام مي دهند.

نمودار سازماني تشكيلات واحد صنعتي:
مدير شركت آقاي عليرضا پرهيزگار مي باشد و معاون وي آقاي محمدعلي پرهيزگار است و كاركنان آن شامل دو كارفرما و ده پرسنل كاري تين شركت هستند. همچنين كارهاي بازاريابي و اداري شركت بر عهده آقاي حسين پرهزگار مي باشد.

اين شركت شامل يك ساختمان دو طبقه و يك كارگاه مي باشد كه كارگاه آن واقع در بلوار شهدا مي باشد.

در كارگاه كاهايي از قبيل جوشكاري طراحي سازه هاي آهني و ساخت قطعات و ادوات لازم براي نصب مي باشد كه تجهيزات اين كارگاه اشمل يك جرثقيل و موتور جوش لوازم برشكاري و تراشكاري انواع كليد و پريز و كابل و غيره مي باشد.

نوع محصولات توليدي و خدماتي:
اكقر كارهاي اين شركت خدماتي است و از جمله محصولات توليدي اين واحد مي توان به ساخت و توليد سرعت گير و نصب آن در تقاطع شهر اشاره كرد.

از خدمات آن نصب سيستمهاي كاكمپيوتري و توليد و نصب انواع تابلوهاي الكترونيكي و همچنين چراغهاي چشمك زن مي باشد. البته اين شركت سيستمهاي حفاظتي از قبيل دزدگير را نيز طراحي و اجرا مي كند...
دسته بندی: کارآموزی » کامپیوتر

تعداد مشاهده: 13898 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 66

حجم فایل:183 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 66 صفحه، قابل ویرایش.