تحقیق کاربرد و اثر بازی

دسته بندي : علوم انسانی » کودک
دانلود تحقیق در مورد کاربرد و اثر بازی،
در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش.


چکیده تحقیق:
هدف این مقاله درخصوص طبیعت بازی، کاربرد و اثر بازی، جنبه های مقید بازی، آثار تربیتی بازی، توضیح ارزش و اهمیت بازی و نقش بزرگترها در آماده نمودن بازی برای بچه ها می باشد.

تعریف بازی: به هرگونه فعالیت جسمی یا ذهنی هدفداری که به صورت فردی یا گروهی، انجام پذیرد و موجب کسب لذت و اقناع نیازهای کودک شود، بازی می گویند. بازی، بهترین و موثرترین وسیله برای پرورش و شکوفایی تدریجی استعدادهای طفل در دوران کودکی است. کودکان برای انجام بازیها، هیچ هدف و منظوری جز سرگرمی و تفریح ندارند، ولی مربی باید منظور و هدف معینی داشته باشد که در این مقاله به آنها اشاره شده، بازیهای مختلف علاوه بر تربیت بدنی، آثار تربیتی بسیاری دارند که به تعدادی از آنها  اشاره شده است.

بازیها، جنبه های مفیدی از قبیل جنبه (جسمی- ذهنی و روانی- عاطفی) دارند که برای هریک توضیحی داده شده، می توان گفت که بازی بهترین شکل فعالیت طبیعی هرکودک محسوب می شودودرزندگی کودک اهمیتی ویژه دارد. بازی برای هرکودک در حال رشد، از ارزشهای مختلفی برخورداراست. بازی کاربردی مهم و سازنده در جنبه سازندگی اخلاقی و اصلاح نابسامانیها و رفتاری دارد و اثر آن در رشد انسان، به حدی است که بسیاری از کارهای بزرگسالی درواقع انعکساسی از آموخته های ضمن بازی دوران خردسالی است.

یکی از راههای پرورش شخصیت کودکان، شرکت بزرگسالان در بازی آنها است. باهم بازی شدن با کودکان، می توانیم دنیا را ازدریچه و زاویه ای که او می بیند، ببینیم و درک کنیم و بدین ترتیب با کودک همدلی کنیم.
دسته بندی: علوم انسانی » کودک

تعداد مشاهده: 12336 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:15 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش.