تحقیق روان سالم

دسته بندي : علوم انسانی » روان شناسی
دانلود تحقیق با موضوع روان سالم،
در قالب word و در 35 صفحه، قابل ویرایش.


چكيده تحقیق:
رابطه جسم و روان (جسم و رفتار) آن چنان نزدیک است که روان را مجموعه تجربه انسانی که تابع یک نظام عصبی است، تعریف کرده‌اند. 

در اين تحقيق سعي شده است مشكلات اساسي و تقريباً گسترده تر روحي و رواني بررسي شود و راه كارهاي كليدي در رابطه با آن ها به صورت خلاصه و نكته نكته بيان گردد. مسائلي از قبيل اعتماد به نفس، استرس، افسردگي  و... بررسي مي شود. 
 

مقدمه تحقیق:
می‌توان گفت هیچ موضوع روانی وجود ندارد که نتوان آن را از دیدگاه فیزیولوژیک بررسی کرد. از طرف دیگر، مرز مشخصی بین فیزیولوژی (جسم) و روان شناسی (روان) وجود ندارد. برای مثال ، وقتی بینایی را مطالعه می‌کنیم، در قلمرو فیزیولوژی هستیم، حال آن که مطالعه ادراک بینایی » جزء روان شناسی است، ولی به درستی نمی‌دانیم مطالعه حس بینایی در کجا خاتمه پیدا می‌کند و مطالعه ادراک بینایی از کجا آغاز می‌شود.

در یک دید کلی می‌توانیم بگوییم که تجزیه و تحلیل روانی رفتارهای مختلف در واقع دنباله تجزیه و تحلیل‌های فیزیولوژیکی رفتار اعضا مختلف است، با یک حرکت مضاعف از روان شناسی به فیزیولوژی و از فیزیولوژی به روان شناسی.

با مطالعات روانشناختي به تدريج راه هاي گسترده اي در رابطه شناخت بين جسم و روان آدمي كشف شد و راه حل هاي مختلفي براي مواجهه با مشكلات روحي مشخص گرديد. اميدواريم با مطالعه اين تحقيق بتوانيد گام هاي موفقيت را بهتر برداريد. اهداف، احساسات و محدوديت هاي خويش را بشناسيد و با آرامش با آن ها برخورد نماييد. اما مهم اين است که تعادل را در زندگي حفظ کنيم. بهتر است در تعيين اولويت ها بازنگري کنيد.
دسته بندی: علوم انسانی » روان شناسی

تعداد مشاهده: 16262 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:39 کیلوبایت

 قیمت: 32,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 35 صفحه، قابل ویرایش.