ترجمه مقاله خطر رایانش ابری و مشکلات حسابرسی

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود ترجمه مقاله خطر رایانش ابری و مشکلات حسابرسی،
در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش.


توضیحات:
عنوان اصلی مقاله: Cloud computing risk and audit issues
نویسنده مقاله: David C. Chou
سال انتشار: 2015
تعداد صفحات متن انگلیسی: 6 (با فونت بسیار ریز)
تعداد صفحات متن فارسی: 18 صفحه


مقدمه:
یکی از حوزه‌های رایانش که به تازگی معرفی شده (رایانش ابری) توسط شماری از سازمان‌ها با اهداف مختلفی به کار گرفته شده است. سازمان‌هایی که از این فناوری استفاده می‌کنند، ممکن است منافعی کسب کنند از جمله صرفه‌جویی در هزینه، بهبود کارایی، افزایش راحتی، بالابردن انعطاف و مقیاس پذیری و پایداری از نظر محیط زیست. رایانش ابری در حال محبوب شدن است زیرا با تسهیم منابع از طریق مجازی‌سازی، صنعت فناوری اطلاعات را تغییر می‌دهد. در این میان، یکی از نگرانی‌های مهم در رایانش ابری به محیط مجازی‌اش مربوط می‌شود. اجرای رایانش ابری مشابه برون سپاری سیستم‌های اطلاعاتی است. شباهت بین این دو استفاده از نرم‌افزار، زیرساخت، سخت‌افزار یا قابلیت‌های ذخیره‌سازی خارجی برای پردازش‌های اطلاعاتی و مخابراتی داخلی است.
هدف از این مقاله بررسی چالش‌های رویاروی حسابرسی رایانش ابری است. به علت اینکه رایانش ابری ممکن است موج بعدی نوآوری اطلاعاتی باشد، سازمان‌ها ممکن است از این فناوری برای پردازش‌های کاری خود بهره ببرند. بنابراین، ارزیابی دقیق حسابرسی‌های رایانش ابری ممکن است با فراهم کردن اطلاعات اساسی برای حسابرس‌ها، در این زمینه سودمند باشد. ساختار این مقاله به این صورت است: بخش بعدی درباره ظهور رایانش ابری بحث می‌کند. سپس در دو بخش بعدی، درباره حسابرسی فناوری اطلاعات و برخی از روش‌های حسابداری فناوری اطلاعات اطلاعات دقیقی آورده می‌شود. پس از آن، فرآیند حسابرسی رایانش ابری بحث می‌شود. بعد از این راهبردهای حسابرسی رایانش ابری به میان می‌آید. بخش بعدی در مورد استانداردها، چالش‌ها و آینده حسابرسی رایانش ابری صحبت می‌کند. در بخش انتهایی مقاله نتیجه‌گیری انجام می‌شود.

...

نتیجه گیری:
رایانش ابری در صنعت فناوری اطلاعات پذیرش خوبی دریافت کرده است. توسعه‌ی این فناوری سودهایی به همراه دارد از جمله صرفه‌جویی در هزینه، سادگی استفاده، مقیاس‌پذیری، انعطاف‌پذیری و پایداری زیست‌محیطی. این فناوری جدید به جامعه ارزش می‌افزاید. با این حال، مانند غولی به نظر می‌رسد که به راحتی قابل کنترل نیست، به ویژه هنگامی که روش‌های حسابرسی فناوری اطلاعات به میان می‌آیند. برای درک وجهه‌ی درونی این حوزه‌ی جدید، این مقاله مفاهیم حسابرسی فناوری اطلاعات، رایانش ابری و حسابرسی رایانش ابری را بررسی کرد. پس از ارزیابی افق توسعه، این مقاله شماری از چالش‌های پیش روی رایانش ابری را مطرح کرد: از جمله پیچیدگی فناوری، خطر امنیتی، نقاط ضعف، نبود استانداردهای حسابرسی رایانش ابری و مسایل قراردادی مانند SLA. یکی از مشکلات توسعه‌ی آینده ممکن است آموزش کارکنان و ساخت سیستم مدیریت دانش باشد.
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر

تعداد مشاهده: 13395 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:42 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل