طرح توجیهی احداث مهد كودك

دسته بندي : کارآفرینی » خدماتی و آموزشی
 مقدمه :
تغيير روش زندگي افراد جامعه و تمايل روز افزون به زندگي ماشيني و مدرن ،‌ موجب بروز پاره‌اي مسائل جديد در زندگي روزمره شهروندان شده است. افزايش مشاركت بانوان در عرصه‌هاي اقتصادي و اجتماعي و حضور بيشتر اين قشر جامعه در محيط هاي كاري خارج از منزل باعث كاهش ساعات حضور مادران در محيط خانه و به تبع آن عدم وجود امكان مراقبت از كودكان توسط مادر مي‌شود. 
از ديگر سو، با توجه به آموزه هاي نوين تربيتي و آموزشي استفاده از خدمات مشورتي نهادهاي ذي‌صلاح در مورد تربيت و پرورش كودكان خردسال ، اهميت فراواني يافته است. مهد هاي كودك در اين ميان از عمده ترين مراكزي هستند كه قادر مي‌باشند ضمن نگهداري از كودكان در ساعات كاري ، موجبات آسايش خاطر خانواده ها را فراهم آورده و زمينه ساز فعاليت اقتصادي مفيد والدين در محل كارشان شده و از سوي ديگر بااستفاده از مربيان كارآزموده و تحصيلكرده ، از روشهاي نوين تربيتي و آموزشي بهره گرفته و زمينه ساز تربيت صحيح كودكان و بارور شدن استعدادهاي آنان در زمينه هاي هنري و درسي گردند. 
با اجراي اين طرح كه شامل تاسيس يك باب مهد كودك داراي كارگاه هاي سفالگري و نقاشي و آزمايشگاه علوم مي‌باشد،‌ ضمن اينكه گامي در جهت تعليم و تربيت صحيح فرزندان اين مرز و بوم برداشته مي‌شود، بازده مناسب اقتصادي نيز عايد مجريان طرح خواهد گرديد. همچنين بستر مناسبي براي اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهي خصوصا بانوان تحصيلكرده فراهم خواهد شد.
خلاصه طرح:
موضوع طرح : مهد كودك با ظرفيت پذيرش 75 كودك در سال
محل اجراي طرح : قابل اجرا در كليه مناطق شهري كشور
سرمايه گذاري كـل: 1/393 ميليون ريال
سهم آوردة متقاضي: 1/43 ميليون ريال
سهم تسهيلات: 350 ميليون ريال
دورة بازگشـت سرمايه: 24 ماه
اشتغالزايي :  7  نفر
دسته بندی: کارآفرینی » خدماتی و آموزشی

تعداد مشاهده: 10828 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:20 کیلوبایت

 قیمت: 19,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوي فايل ورد قابل ويرايش