دانلود گزارش کارآموزی كارخانه آسفالت نيشابور

دسته بندي : کارآموزی » عمران
دانلود گزارش کارآموزی كارخانه آسفالت نيشابور،
در قالب word و در 65 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه و آشنايي با محل كارآموزي
كارخانه آسفالت نيشابور
توليد آسفالت
مصالح سنگي
قير
تهيه آسفالت
آسفالت راه و جاده
اجراي لايه هاي آسفالت
پخش آسفالت
كوبيدن لايه هاي آسفالت
انبار مركزي شهرداري
طرز تهيه بتن
ويبره كردن بتن
روند اجرايي كارهاي ساختماني
فونداسيون
كفراژبندي
آرماتور بندي
اندود ديوار (خاك گچ يا كاه گل)
فلسفه وجود كاه در خاك گچ
اندود گچ (سفيد كاري)
كاشي كاري
كيفيت كاشي
نحوه سراميك كاري
شيب بندي پشت بام
مقاطع تيپ و جزئيات اجرايي كانيو و كانال
واحد عمران شهرداري نيشابور
متره و ريز متره يك متر از كانال هاي جمع آوري آب هاي سطحي نيشابور


بخشی از توضیحات:
كارخانه آسفالت نيشابور:
من حدود 6 روز از كارآموزي خود را در كارخانه آسفالت نيشابور بودم كه به صورت پراكنده بود و مراحل تهيه آسفالت را در زير توضيح داده ام.

توليد آسفالت:
آسفالت از اختلاط قير و مصالح سنگي به دست مي آيد. آسفالت انواع مختلف دارد و از آن براي ساختن لايه هاي رويه، اساس و زيراساس روسازي راه ها و فرودگاه ها استفاده مي شود.

تصوير مراحل تهيه آسفالت:
مصالح سنگي:
مصالح سنگي آسفالت شامل مصالح سنگي درشت دانه و ريزدانه و گرد سنگ يا فيلر مي باشد. فيلر به مصالحي گفته مي شود كه از الك شماره 200 عبور كند و بايد عاري از مواد رسي و آلي باشد.
مهم ترين نقش فيلر در آسفالت افزايش عمر روسازي و ازدياد مقاومت آن در برابر تاثير آب است. و اما مصرف بيش از اندازه فيلر، سبب كاهش تخلل، افزايش مقاومت در برابر تراكم و كاهش استقامت مصالح مي شود.
قير:
مقدار قير آسفالت تابع خصوصيات و دانه بندي مصالح سنگي انتخاب مي شود. مصرف قير بيش از حد علاوه بر كاستن از استقامت آسفالت باعث كاهش مقاومت برشي آن مي شود و اين سبب مي شود سطح روي جاده در اثر نيروي رانش چرخ هاي وسايل نقليه سنگين تغيير شكل داده و موج بر  دارد.  
تهيه آسفالت:
در اين كارخانه تهيه آسفالت به صورت متناوب است. در اين كارخانه مقدار معيني از مصالح سنگي پس از توزين وارد مخلوط كن شده و پس از آن كه به آن مقدار لازم قير اضافه شد، مصالح سنگي با قير اندود شده و سپس آسفالت به دست مي آيد و آسفالت به دست آمده را در كاميون هاي حمل آسفالت به طور پيوسته ريخته مي شود. 

كارخانه آسفالت از چند قسمت اصلي تشكيل شده كه عبارتند از: سيلو هاي مصالح سنگي سرد، سيستم تسمه نقاله يا نوار مادر، كوره خشك كننده، سيستم گردگير، سرند هاي لرزنده، سيلوهاي مصالح سنگي سرد، مخازن قير، مخزن فيلر تكميلي و مخلوط كن.

مصالح سنگي لازم براي پختن آسفالت به صورت اندازه هاي مجزا در سيلوهاي هرمي شكل انبار شده و نگهداري مي شوند. اين سيلوها كه به سيلوهاي مصالح سنگي سرد موسوم هستند داراي دريچه هاي مخصوصي مي باشند كه با تنظيم آن ها مي توان مقدار و دانه بندي مصالح سنگي خارج شده از آن ها را كنترل كرد. مصالح سنگي خارج شده ازاين سيلوها توسط تسمه نقاله و بالا برنده ها به داخل خشك كن هدايت مي شوند. خشك كن دو عمل مهم يعني خشك كردن مصالح سنگي و گرم كردن آن ها را انجام مي دهد. هر اندازه رطوبت مصالح بيشتر و درجه حرارت محيط پايين تر باشد مدت زمان بيشتري طول مي كشد تا مصالح سنگي كاملاً خشك و گرم شود و دماي آن به 130 تا 170 درجه سانتي گراد برسد.

دسته بندی: کارآموزی » عمران

تعداد مشاهده: 15561 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 65

حجم فایل:108,723 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل