دانلود گزارش کارآموزی مهد كودك و پيش دبستاني

دسته بندي : عمومی » پروژه کارآموزی

مقدمه :

در زمانی که روان شناسان به اهمیت دوران نخستین کودکی از نظر رشد پی می بردند . علمای تعلیم و تربیت به یقین دریافتند که اثرات منفی آموزش تحمیلی بسته و یکنواخت در مدارس در حدی است که استعدادها و قدرتها را از بین می برد . نقش مدرسه به هیچچ وجه این نیست که نوارهای ضبط صوت تولید کند . بلکه بزرگترین وظیفه آن پرورش و توسعه قدرت تفکر و خلاقیت و تواناییهای و مهارتها یادگیری در انسان است .

کدک آنچه را بدان رغبت و شوق فهیمدن دارد و واقعاً یاد می گیرد . و جزء وجودی خود می کند . تنها این آموخته ها در رشد ذهنی و عاطفی و پرورش او موثر هستند . کودک آنچه را عمل و فعالیت شخصی می آموزد و درک می کند و یاد می گیرد و جز وجودی خود می کند . تنها این آموخته ها در رشد ذهنی و پرورش او موثر هستند . آموزش هرگز یک جنبه ندارد ،‌بلکه همواره جنبه عقلانی ، عاطفی ، اجتماعی و جسمی تواماً عمل می کنند . هر قدر محیط و نمای کودک متعادلتر ، آگاهانه تر ، غنی و در جهت شکوفایی کامل او باشد . هوش کودک بیشتر و خلق و خوی او متعادلتر است بحرانهای کودک در مراحل مختلف رشد خفیف ترند .

 

1- عنوان نام پروژه: پروژه كارآفريني

2- محل اجرايي پروژه كارآموزي:

مهد كودك و پيش دبستاني ترنم

در تاريخ 3/7 وارد مهد كودك ترنم شدم بعد از معرفي خودم به مدير مهد وارد كلاس آمادگي (1) شدم و شروع به كار كردن كه كارها شامل اين موارد مي شد.

چون بچه ها در روزهاي اول كتاب كار نداشتند خميربازي مي كردند، بچه ها را به همراه مربي به حياط مي بردم و با هم شعر مي خوانديم و بازي مي كرديم.

روز بعد مربي آمادگي (2) حضور نداشت و من به اين كلاس رفتم و با بچه ها بازي يخ شو، آب شو را بازي كرديم و خيلي خوششان آمد. براي آنها كتاب قصة شنگول و منگول را همراه با تقليد صدا خواندم و از جمله كارهايي را كه كردم دادن كتاب رنگ آميزي و شيوه رنگ آميزي را به آنها آموزش دادم.

براي عيد سعيد فطر به همراه مربي كاردستي درست كردم. دادن دفتر كار (شطرنجي) به بچه ها كه از قبل شكل فصل پائيز را كشيده بوديم بچه ها انگشتانشان را به گواش آغشته كردند و به جاي هر برگ انگشت شان را فشار دادند. با هم به صورت گروهي و فردي در مورد فصل پائيز شعر كار كرديم.

با بچه ها براي ديدن به سالن تلويزيون مي رفتيم با توجه به ميل بچه ها با هم به حياط رفتيم و بازي گرگم به هوا را بازي كرديم. نقاشي كردن لباس هاي پائيزي و آموزش علامت استاندارد. تدريس در مورد كوچه، خيابان انجام شد كه من در مورد اينكه چگونه از خيابان گذر كنند، يا خيابان چه جور جايي است. در مورد چراغ راهنمايي توضيح دادم و اينكه چه موقع رنگها تغيير كرد از خيابان گذر كنيم و اينكه بايد به پليسي كه در خيابان هست احترام بگذاريم.

این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.

(فایل قابل ویرایش است )

تعداد صفحات : 6

 

دسته بندی: عمومی » پروژه کارآموزی

تعداد مشاهده: 13037 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:7 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل