دانلود گزارش کارآموزی در شرکت میل لنگ سازان

دسته بندي : مهندسی » مهندسی مکانیک
دانلود گزارش کارآموزی در شرکت میل لنگ سازان،
در قالب doc و در 36 صفحه، قابل ویرایش.


توضیحات:
دانجشويان در طول دوران تحصيلات دانشگاهي، چه در مقطع كارداني و چه در مقطع كارشناسي، هر كدام درس هاي متناسب با رشته تحصيلي خود و هم چنين كارهاي عملي را مي خوانند و انجام مي دهند. پس از اتمام درس و كارهاي عملي لازم است دانشجو با مراجعه به محيط بيرون با چگونگي كار در كارگاه ها و كارخانجات آشنا شود و به اصطلاح دوران تكميلي رشته خود را با انجام كار در كارخانجات بگذراند.
بدين منظور دانشگاه براي هر دانشجو متناسب با رشته آنان واحد كارآموزي را ارائه مي دهد  تا دانشجو با معرفي به مكان كاراموزي كار در آن جا را شروع كند و بتواند در پايان كار گزارشي از عملكرد خود در طول اين مدت را به دانشگاه ارائه دهد.
در اينجا اين سؤال پيش مي آيد كه هدف از كارآموزي چيست؟
در اصل هدف از كارآموزي، آماده كردن فرد براي كار در بيرون از محيط تحصيلي خود مي باشد تا بتواند پس از اتمام درس كار در رشته تحصيلي‌اش را تجربه و انجام دهد.
اميدواريم همه دانشجويان در طول كارآموزي موفق و سربلند باشند.

مكان كارآموزي:
من دوران كارآموزي را در مجتمع كارگاه هاي آموزشي دانشگاه آزاد واحد شهر مجلسي گذراندم . مجتمع كارگاههاي آموزشي در 6 كيلومتري شرق ساختمان هاي اداري واقع شده كه بر دو قسمت كلي تقسيم مي شود:
مجتمع كارگاهي و مجتمع آزمايشگاهي.
در مجتمع كارگاهي، 6 كارگاه بزرگ واقع شده است كه اسامي آن ها عبارت اند از:
كارگاه مدل سازي، جوش كاري، تأسيسات، ريخته گري، ماشين‌آلات و تراشكاري.
در هر كدام از اين كارگاه ها، متناسب با رشته دانشجويان كارهاي جداگانه اي انجام مي گيرد. در كارگاه مدل سازي به تهيه مدل جهت انجام قالب گيري و ريخته گري مي پردازند. در كارگاه جوش كاري، قطعات و وسايلي كه احتياج به جوش كاري دارند، جوش كاري مي شوند. 
كارگاه تأسيسات مربوط به تأسيسات ساختماني و طرز كار آن ها مي باشد كه دانشجويان در آن آموزش لازم در اين زمينه را مي بينند. كارگاه ريخته گري توليد قطعات و مذاب ريزي، به صورت دستي را بر عهده دارد. كارگاه ماشين‌آلات، تعمير و تنظيم موتورهاي بنزيني و ديزلي را آموزش مي دهد و كارگاه تراش كاري هم، تراش كاري قطعات ساده و دوار را بر عهده دارد.

این فایل شامل صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت word، در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است)
تعداد صفحات: 36
دسته بندی: مهندسی » مهندسی مکانیک

تعداد مشاهده: 11267 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 36

حجم فایل:23 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب doc و در 36 صفحه، قابل ویرایش.