آموزش تصویری اسکیس با نرم افزار اتوکد

دسته بندي : مهندسی » مهندسی معماری
دانلود آموزش تصویری اسکیس با نرم افزار اتوکد،

 
توضیحات:
اسکیس بیان لحظه ها و تفکرات و آنچه یک هنرمند و یا معمار می اندیشد. اسکیس یعنی طراحی سریع. اما مفهوم اسکیس در واقعیت، نشان دهنده تفکرات، اطلاعات و هدف معمار است و به سه نوع تقسیم می شود:

اسکیس خاص (شخصی)- اسکیس مفهومی- اسکیس عام

اسکیس به معنای طراحی سریع، ساده و گویا از هر منظری می باشد و به مثل چون صاعقه ای است که به لحظه ای کوتاه، فضایی را در برابر دیدگان ناظر روشن و عریان می سازد. اسکیس، پی رنگ و طرح اولیه هر تصویر است که پیش چشم داریم و نسبت مستقیم با عمق نگاه و اندیشه و قوت قلم طراح دارد و چگونگی نگریستن به پیرامون و پیرایه، عاری از تکلف و با قوت، دیده ها- و حتی نا دیده ها- را بر صفحه منتقل کردن است .

اولین گام موفقیت در اسکیس این است که صادقانه و بدون در نظر گرفتن هر واسطه ای، شروع به طراحی کرده  و تمام حس خود را روی کاغذ پیاده می کنیم.

مطالعه روند طراحی اساتید دوره گذشته و معاصر ضروری است، به نحوی که دانشجو با ویژگی طرح حالات و روحیات طراح آشنا شود، آن ها را حس کند و نیز از روی طرح ها، تمرین نماید.

بسیاری از معماران، فنون اسکیس خود را تا حدی گسترش می دهند که بتوانند ساختار اصلی، تیره- روشن و جزئیات یک اسکیس را سریع و با کمترین تلاش ارائه کنند. یکی از این فنون، روش مؤلف است. روش های مقدماتی سریعی که او در نحوه ارائه نهایی طرح های خود استفاده می کند.

و حالا برای شما آموزش تصویری رسم اسکیس های حرفه ای با نرم افزار اتوکد برای دانشجویان و مهندسین رشته معماری اماده کرده ایم که برای تسریع در کارهای خود می توانند با استفاده از نرم افزار اتوکد پروژه های اسکیس خود را انجام دهند.
دسته بندی: مهندسی » مهندسی معماری

تعداد مشاهده: 13315 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 5

حجم فایل:90 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل