تحقیق تعريف معماري سازمان و پياده سازي سيستم جامع اطلاعاتي و اتوماسيون مورد نياز مركز تأمين قطعات...

دسته بندي : مدیریت » مدیریت سازمانی
دانلود تحقیق با موضوع تعريف معماري سازمان و پياده سازي سيستم جامع اطلاعاتي و اتوماسيون مورد نياز مركز تأمين قطعات تراكتورسازي تبريز،
در قالب docx و در 17 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
 
 
مقدمه
ساختار مكتوب
طرح مسأله
روش انجام پروژه
مشخصه هاي فني اجراي پروژه
فاز مقدماتي و شناخت نيازمندي ها
طراحي معماري سازماني مبتني بر فن آوري اطلاعات
تحليل لايه اطلاعات
 
 
 
مقدمه تحقیق:
امروزه با پيشرفت تكنولوژي و تغيير ماهيت فعاليت هاي مديريتي، اطلاعات به عنوان اصلي ترين موجوديت در هر فرآيند كاري و مهم ترين ابزار مديريت، مي تواند نقش حائز اهميتي در افزايش راندمان فرآيندها و تضمين اهداف كسب و كار داشته باشد.
رقابت موجود در دنياي تجارت، محدوديت منابع، لزوم توجه به نيازهاي مشتري، الزامات مربوط به تضمين كيفيت، لزوم كنترل استثنائات و تغييرپذيري محيط در كسب و كار، همه و همه، استفاده از ابزارهاي كارآمد را براي صنايع و سازمان هاي مختلف به يك الزام حياتي مؤثر بدل نموده است.
در سازمان هايي كه به نوعي درگير در لجستيك صنايع بزرگ، مانند خودروسازي مي باشند، حجم زياد اطلاعات و ماهيت به عنوان حلقه و اصل مشتري و تأمين كنندگان خرد، اهميت تعريف معماري دقيق سازماني و تهيه ابزارهاي سيستمي را دوچندان مي نمايد.
طرح حاضر در راستاي طراحي معماري سازماني مناسب و حل مشكلات ناشي از عدم وجود يك سيستم اطلاعاتي كارآمد، مطابق نياز مركز محترم تأمين قطعات تراكتورسازي تبريز تدوين گرديده است.
شايان ذكر است رويكرد اصلي ما در انجام اين طرح، آناليز دقيق نياز مشتري و نگرش جامع و ساخت يافته به كليه مفاهيم اطلاعاتي مورد نياز در داخل و پيرامون مجموعه و سپس طراحي و پياده سازي سيستم مبتني بر اين نيازمندي ها مي باشد.
اين مجموعه با تكيه بر توان و پتانسيل هاي بالاي علمي و تجارب عملي و استفاده از كارشناسان توانا در حوزه هاي مختلف مانند IT، مديريت و كيفيت بر آن است، تا در پيشبرد اين پروژه در كنار مركز تأمين قطعات تراكتورسازي تبريز، همكاري هاي لازم را با آن مجموعه محترم داشته باشد.
دسته بندی: مدیریت » مدیریت سازمانی

تعداد مشاهده: 10961 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:61 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب docx و در 17 صفحه، قابل ویرایش.