تحقیق فن آوری ADSL

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود تحقیق در مورد فن آوری ADSL،
در قالب doc و در 13 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از ابتدای تحقیق:
چرا ADSL؟
احتمالاً شما هم از آن دسته از کاربران اینترنت هستید که از Dial up یا همان سیستم شماره‌گیری استفاده می‌کنید‌، یک مودم معمولی برروی سیستم خود دارید‌، زمان زیادی از وقت شما هر روز باید صرف شماره‌گیری و اتصال به اینترنت و قطع و وصل‌ های متوالی ‌شود‌، در زمان استفاده از اینترنت خط تلفن شما مشغول است و هزینه تلفن را هم باید پرداخت کنید. برای اتصال به اینترنت با استفاده از خطوط ‌تلفن استاندارد (زوج سیم مسی) در کنار سیستم معروف و آشنای Dial up، روش‌ های دیگری هم وجود دارد، مانند استفاده از مودم های کابلی‌، شبکه محلی و یا فن آوری (DSL (Digital Subscriber Line و بی‌سیم.
(Wireless) فن آوری‌ ADSL یکی از مناسب‌ ترین و باصرفه‌ ترین راه کارهای دسترسی به اینترنت پر‌سرعت و مقابله با مشکلات سیستم‌های اتصال معمولی Dial up است.
در اختیار داشتن سرعت همان چیزی است که همیشه در پی آن هستیم. فن آوری ADSL پاسخی است به آن ها که به سرعت احتیاج دارند تا با استفاده از آن زودتر به هدف برسند.
ADSL  پاسخی است به آن ها که به سرعت احتیاج دارند و از دیگر روش های دسترسی با استفاده از مودم ها و خط های تلفن به ستوه آمده اند و در پی آن هستند تا با استفاده از این راهکار و با سرعت مطلوب به پاسخ خود برسند.
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر

تعداد مشاهده: 11146 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:27 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل