تحقیق تفاوت زندگی نامه دینی دو نسل

دسته بندي : علوم انسانی » معارف اسلامی
دانلود تحقیق با موضوع تفاوت زندگی نامه دینی دو نسل،
در قالب word و در 122 صفحه، قابل ویرایش.



بخشی از متن تحقیق: 
چنان چه علل عدم تفاهم بین والدین و فرزندان ریشه یابی گردد و نسخه ای جهت ایجاد تفاهم بین آن ها ارائه گردد، می توان از بروز بسیاری از ناهنجاری ها در بین جوانان و در جامعه پیشگیری نمود.
انسان دارای نیازهای متعدد و متنوعی است. نیازهای مادی و معنوی ، فردی و اجتماعی و یکی از نیازهای او نیاز به دین است و از آن جا که یکی از نیازهای اصلی انسان نیاز به دین است، بحث خود را در رابطه با والدین و فرزندان بیشتر معطوف به زندگی نامه دینی آن ها کرده ایم تا روشن شود میزان دین داری، کمبود آن در زندگی و یا بی توجهی نسبت به آن چه اثراتی را در زندگی فردی و اجتماعی و روحی و روانی انسان ها باقی می گذارد.

بیان مسأله:
خانواده بنیادی ترین نهاد جامعه است و می توان ریشه بسیاری از نا آرامی ها و نا امنی ها را در وجود آن جستجو کرد. چرا که خانواده اولین محیطی است که فرزند پس از تولد در آن پرورش می یابد و از آن تاُثیر می پذیرد و این تاُثیر در طول زندگی فرد در خانواده و حداقل تا سن بلوغ و جوانی وجود دارد و پس از آن نیز به طور کلی قطع نمی شود. در این میان تاُثیرپذیری از محیط اجتماع بیرون از خانه ممکن است تضادهای با القائات درون خانواده داشته باشد...
دسته بندی: علوم انسانی » معارف اسلامی

تعداد مشاهده: 9500 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 122

حجم فایل:392 کیلوبایت

 قیمت: 44,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب و کاربردی جهت استفاده دانشجویان علوم انسانی.



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 122 صفحه، قابل ویرایش.