گزارش کارآموزی کامل مراحل اجراي یک ساختمان

دسته بندي : کارآموزی » عمران
دانلود گزارش کارآموزی کامل مراحل اجراي یک ساختمان،
در قالب word و در 50 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
بتونیر:
دستگاهی است که شن و ماسه و سیمان و آب را به نسبت های مورد نظر مخلوط کرده و بتن تولید می کند. در استفاده از بتونیر، حدوداً نصف آب مورد نیاز بتن را در داخل دیگ بتونیز می ریزیم و بعد شن و ماسه را به نسبت های مورد نظر، درون دیگ بتونیز ریخته و سیمان لازم را نیز می ریزیم و دیگ بتونیز حرکت دورانی خود را شروع کرده و بعد از مخلوط شدن آن ها، نصف دیگر آب بتن را ریخته و 1تا 5/1 دقیقه بتونیز دوران حرکت دورانی می کند و بتن مخلوط می شود.

بتونیز در ظرفیت های کم (125 لیتری) برای ساختن ملات و با ظرفیت های 250 -500-750 لیتری جهت بتون ریزی مورد استفاده قرار می گیرد.

1- بتون ساز ثابت (دستگاه مرکزی بتن): این دستگاه جهت مصارف بسیار زیاد مورد استفاده ساختمان های بزرگ بتنی زیر جاده ها، باندهای فرودگاه، سد سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

کارخانه های مرکزی بتن در فرمهای مختلف و با ظرفیتهای متغیرکه انواع مدرن آن با ظرفیت های 36 تا 46 مترمکعب در ساعت و در بعضی موارد تا 120 متر مکعب در ساعت قدرت بتن سازی دارند.

2- ماشین بتون کش گردان (تراک میکسر): ماشین های بتون کش گردان تا ظرفیت 2/10 متر مکعب درفرمهای مختلف جهت سریع کردن حمل بتون از کارخانه های بتن سازی به محلولهای بتن ریزی مورد استفاده قرار می گیرد. تراک میکسر از یک مخزن گردنده که بر روی کامیون نصب شده است، تشکیل شده است. تراک میکسرها دارای مخزن آبی هستند که در حالت حمل مواد از مرکز تهیه ثبت خشک می توانند در محل ریختن بتن توسط مخزن مزبور، آب لازم به مواد اصلی بتن اضافه کرده و مخلوط را با گردش در آب خود آماده نماید...
دسته بندی: کارآموزی » عمران

تعداد مشاهده: 13442 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 50

حجم فایل:2,970 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 50 صفحه، قابل ویرایش.