گزارش کارآموزی توسعه و ارتقاء شبكه ارتباطي ساختمان هاي شماره 1 و 2 استانداري خراسان رضوي

دسته بندي : کارآموزی » کامپیوتر
دانلود گزارش کارآموزی با موضوع توسعه و ارتقاء شبكه ارتباطي ساختمان هاي شماره 1 و 2 استانداري خراسان رضوي،
در قالب word و در 27 صفحه، قابل ویرایش.


مقدمه گزارش کارآموزی:
با گسترش روزافزون استفاده از تكنولوژي اطلاعات براي انجام امور، استفاده از رايانه و شبكه هاي رايانه اي به عنوان زيرساخت اين امر، اهميت بيشتري يافته است. شبكه هاي كامپيوتري به عنوان يكي از مهم ترين زيرساخت هاي تحقق دولت الكترونيك در يك سازمان، از اهميت به سزايي برخوردار است كه با توجه به پيشرفت سريع تكنولوژي لزوم بازنگري مداوم شبكه در بازه هاي مشخص زماني بيش از پيش احساس مي شود.
 
شبكه رايانه اي استانداري خراسان رضوي، به صورت تدريجي از سال 1378 نصب و توسعه يافته است. محور اصلي اين شبكه ساختمان جديد برج استانداري خراسان بود كه اولين شبكه محلي بزرگ استانداري در اين ساختمان به صورت توكار نصب و راه اندازي شد. تجهيزات Active مورد استفاده درآن زمان، تجهيزات Accton  بوده است.

در طرح توسعه بعدي، تمامي ساختمان هاي استانداري تحت پوشش شبكه رايانه اي قرار گرفته و به يكديگر متصل شده اند. در توسعه شبكه از تجهيزات Cisco استفاده شده است.

طرح حاضر با توجه نياز به ارتقاء و توسعه شبكه استانداري و ساختمان هاي تابعه تهيه شده و مشتمل بر چهار بخش اهداف، وضع موجود و چالش ها، وضع مطلوب و مزيت ها و تجهيزات و هزينه (فاز اول و دوم) مي باشد.
دسته بندی: کارآموزی » کامپیوتر

تعداد مشاهده: 12311 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:58 کیلوبایت

 قیمت: 26,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 27 صفحه، قابل ویرایش.