پروژه مهندسی نرم افزار تشخیص بن بست در سیستم‌ های توزیع شده

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار با موضوع تشخیص بن بست در سیستم‌های توزیع شده،
در قالب word و در 124 صفحه، قابل ویرایش.


مقدمه پروژه:
امروزه کمتر سیستمی را می توان یافت که روی یک کامپیوتر متمرکز باشد. رشد روزافزون استفاده از سیستم های توزیع شده، اهمیت تحقیق و پژوهش در راستای حل موانع و مشکلات موجود در این سیستم ها را بیشتر آشکار می نماید. از جمله سیستم های توزیع شده می توان به بانک های اطلاعاتی توزیع شده، سیستم عامل های توزیع شده، و سیستم های کارگزار موبایل اشاره نمود.
سیستم توزیع شده از مجموعه ای از فرآیندهایی که از طریق ارسال پیام با یکدیگر در ارتباط اند، تشکیل شده است. یکی از مسائل مهم در سیستم های توزیع شده در راستای مدیریت منابع، تشخیص بن بست توزیع شده است. مدیریت منابع زمانی که فرآیندهای درخواست کننده در سطح شبکه در مکان های مختلف توزیع شده اند، فرآیند تشخیص را نسبت به سیستم های متمرکز، دشوارتر می نماید.
 طی دهه اخیر الگوریتم های زیادی برای تشخیص بن بست در سیستم های توزیع شده ارائه شده است که تعداد زیادی از آنها موفق به تشخیص بن بست نمی شوند و یا بن بست هایی را گزارش می کنند که در واقع وجود ندارند و یا اینکه اثبات شده است که نادرست اند.
هدف از این تحقیق مطالعه و بررسی روشهای مختلف تشخیص بن بست در سیستمهای توزیع شده، شناسایی مشکلات، محدودیت های آنها و ارائه راه حل عملی مبتنی بر واقعیات موجود در سیستمهای توزیع شده در خصوص مشکلات شناسایی شده است.
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر

تعداد مشاهده: 11580 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 124

حجم فایل:189 کیلوبایت

 قیمت: 29,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 124 صفحه، قابل ویرایش.