تحقیق بررسی رابطه بین فن آوری اطلاعات و کارایی کارکنان شرکت گاز

دسته بندي : مدیریت » مدیریت اطلاعات
دانلود تحقیق در مورد بررسی رابطه بین فن آوری اطلاعات و کارایی کارکنان شرکت گاز،
در قالب word و در 25 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
عصر فعلي را برخي عصر اطلاعات لقب داده اند. اين نام گذاري شايد به اين دليل باشد كه امروزه اطلاعات به جزء تفكيك ناپذير زندگي بشر تبديل شده است. اگر چه اطلاعات از دير باز در زندگي بشر تاثير به سزايي داشته و انسان براي تصميم گيري ها و طي طريق، همواره محتاج آن بوده است، ولي آن چه كه امروزه اهميت آن را صد چندان كرده، شرايط نوين زندگي و افزايش سهم اطلاعات در آن است.
اختراع رايانه، امكان پردازش سريع و ذخيره حجم انبوهي از داده ها را فراهم آورد و پيشرفت هاي بعدي در زمينه ارتباط بين رايانه ها و امكان تبادل داده بين آن ها، تبادل و انتقال اطلاعات را در سطح وسيعي ممكن ساخته است. اين رويدادها به همراه ساير پيشرفت هاي صورت گرفته در زمينه الكترونيك و ارتباطات اعم از ميكروالكترونيك، نيمه هادي ها، ماهواره و رباتيك به وقوع انقلابي در زمينه نحوه جمع آوري، پردازش، ذخيره سازي، فراخواني و ارايه اطلاعات منجر گرديد كه شكل گيري فن آوري اطلاعات ، حاصل اين رويداد بود.
در اين ميان، نقش ابزارهاي رايانه اي و مخابراتي به وضوح مشخص است. اين فن آوري به سرعت در حال رشد بوده و فعاليت ها و سرمايه گذاري هاي انجام شده در اين زمينه به ويژه پس از ظهور پديده اينترنت، بسيار چشم گير است...
دسته بندی: مدیریت » مدیریت اطلاعات

تعداد مشاهده: 12572 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:107 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل