تحقیق موتورتوربینی

دسته بندي : مهندسی » مهندسی مکانیک
دانلود تحقیق در مورد موتور توربینی،
در قالب word و در 27 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
موتور عبارت است از وسيله‌اي که قدرت توليد مي‌کند، ولي به تنهايي قادر به توليد کار نمي‌باشد. به زبان ساده‌تر موتور وسيله‌اي که با استفاده از منابع انرژي به خصوص، انرژي جنبشي توليد مي‌کند. نوع موتور منابع انرژي اوليه متفاوت هستند. مثلا برخي از موتورها، انرژي موجود در مواد نفتي را به انرژي جنبشي تبديل مي‌کنند و برخي ديگر انرژي الکتريکي را و  ...). 

ريشه لغوي: 
موتور يک کلمه انگليسي است و معناي آن جنباننده يا محرک مي‌باشد. ليکن در حال حاضر از کلمه موتور به عنوان وسيله توليد انرژي جنبشي استفاده مي‌شود. 

ديد کلي:
موتور يکي از ارکان اصلي خودرو مي‌باشد، که وظيفه اصلي حرکت آن بوسيله موتور با انجام يک سري اعمال خاص امکان پذير مي‌شود. بر اين اساس تلاشهاي زيادي در زمينه طراحي و ساخت انواع موتور صورت گرفته است که در حال حاضر نيز بيشتر سرمايه گذاريهاي کارخانه‌هاي خودرو سازي در اين زمينه انجام مي‌شود. تمام موتورهايي که در زندگي بشر مورد استفاده قرار مي‌گيرند انرژي جنبشي را به شکل يک حرکت دوراني (چرخشي) در اختيار مصرف کننده قرار مي‌دهند. موتورها اين انرژي را از طريق تبديل انرژي‌هاي پتانسيل و يا انرژيهاي ديگر بوجود مي‌آورند که مي‌توان بر حسب منبع انرژي اوليه ، موتورها را تقسيم بندي کرد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد...
دسته بندی: مهندسی » مهندسی مکانیک

تعداد مشاهده: 11177 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:396 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 27 صفحه، قابل ویرایش.