تحقیق برنامه ریزی منابع سازمان ERP

دسته بندي : مدیریت » مدیریت سازمانی
دانلود تحقیق در مورد برنامه ریزی منابع سازمان ERP،
در قالب word و در 25 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
گاهی کوتاه به تاریخ تجارت و کسب و کار، پدیدار کنندة این نکته است که بشر از همان زمانی که اقدام به فعالیتهای اقتصادی نمود، همواره به دنبال شناسایی و یا ایجاد مسیری بوده است تا بتواند نحوه انجام فعالیتهای خود را تسهیل نموده و سود بیشتری را عاید خود سازد. در این میان یکی از مهم ترین فاکتورهای مورد توجه ، ایجاد امکاناتی در جهت مدیریت صحیح فرآیندهای درون سازمانی و برقراری ارتباط بین طرف های تجاری بود.

برنامه ریزی منابع سازمان:
مقدمه:
1-1-  چکیده نگاهی کوتاه به تاریخ تجارت و کسب و کار، پدیدار کنندة این نکته است که بشر از همان زمانی که اقدام به فعالیتهای اقتصادی نمود، همواره به دنبال شناسایی و یا ایجاد مسیری بوده است تا بتواند نحوه انجام فعالیتهای خود را تسهیل نموده و سود بیشتری را عاید خود سازد. در این میان یکی از مهم ترین فاکتورهای مورد توجه ، ایجاد امکاناتی در جهت مدیریت صحیح فرآیندهای درون سازمانی و برقراری ارتباط بین طرف های تجاری بود.

در هر کسب و کار صنعتی معمولا سه موجودیت تحت عناویت "تامین کنندگان" ، "تولید کننده" و "مشتریان" وجود دارد که به صورت زنجیر به یکدیگر متصل و وابسته می باشند در سالهای اخیر  وجود این سه موجودیت منجر به پیدایش  واژه ها و مفاهیم جدیدی چون "زنجیره ارزش" ، "زنجیره تامین (Supply Chain)" و "مدیریت زنجیره تامین" و در نهایت سیستم های زنجیره تامین شده است...
دسته بندی: مدیریت » مدیریت سازمانی

تعداد مشاهده: 14102 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:125 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل