تحقیق اقلیم شناسی ماسوله

دسته بندي : مهندسی » مهندسی معماری
دانلود تحقیق در مورد اقلیم شناسی ماسوله،
در قالب word و در 23 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
رشد فزاينده جمعيت جهان، آثار اساسي و اغلب فاجعه آميزي بر زيستگاه هاي طبيعي كره زمين داشته است. مصرف بي رويه انرژي، تخريب جنگلها و انقراض گونه هاي گياهي وجانوري  از پيامدهاي آن مي باشد. نگراني درباره آينده محيط زيست کره زمين و منابع آن حقيقتي انکارناپذير است که امروز توجه جهانيان را به خود معطوف داشته است.

 بسياري بر اين باورند كه رشد بي رويه جمعيت منجر به شهر نشيني و در نتيجه مصرف بيش از حد و غير مسئولانه انرژي هاي فسيلي شده است. فعاليت هاي انساني در کره زمين از يک سو به دليل استفاده از منابع به شيوه کنوني، فرصت ها و امکانات نسل هاي آينده را به خطر انداخته واز سوي ديگر شهرها را که جايگاه اصلي فعاليت هاي انساني اند و بزرگترين مصرف کننده منابع طبيعي نيز به شمار مي آيند را مورد تهديد جدي قرار داده است.

در حال حاضر توجه به توسعه پايدار، از جمله مواردي است که بسياري از متخصصان بر آن توافق دارتد. بر طبق اين نظريه رسيدن به بالاترين درجه پايداري در شهرها امري حياتي مي باشد. اين طور به نظر مي رسد كه توسعه پايدار و مفاهيم آن به خوبي با اهداف و مقاصد معماري  و شهرسازي نوين سازگار بوده و مي تواند به عنوان عاملي موثر جهت تحقق اهداف پايداري مطرح شود. البته پايداري شهري تنها مربوط به مقولات زيست محيطي نمي باشد، بلکه رسيدن به پويايي اقنصادي محيط زيست قابل زندگي و برابري اجتماعي از جمله موارد مهم ديگر در اين زمينه به شمار مي آيند...
دسته بندی: مهندسی » مهندسی معماری

تعداد مشاهده: 14152 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:2,274 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل