تحقیق آمار سرشماري استان قزوين

دسته بندي : علوم پایه » آمار
دانلود تحقیق آمار با موضوع سرشماري استان قزوين،
در قالب word و در 41 صفحه، قابل ویرایش.


خلاصه تحقیق: 
اطلاعات قاعده‌مند، بر اساس محيط فيزيكي، به شناسائي نيازهاي افراد و اندازه گيري استعدادهاي بالقوه جوامع كمك مي كند. اين اطلاعات در ارتباط تنگاتنگ با جامعه حال حاضر جهاني مي باشد كه ما شاهد تغييرات وسيعي در ساختار آن مي باشيم.

تمام كشورها و تمام سازمان ها داخل فرآيندي شده اند كه آن ها را به سمت مدرن شدن هدايت مي كند. در مكزيك اصلاحاتي در مقياس وسيع موجب به‌ وجود آمدن مطالبات جديد براي اطلاعات آماري و جغرافيايي شد. اندازه گيري‌ ها تا آن جا پيش رفت كه يك سيستم اطلاعاتي بين المللي جهت مقابله با چالش هاي جديد فراهم شود. يك برنامه پيشرفته توسط INEGI،‌ اداره مركزي آما، جغرافيا و انفورماتيك مكزيك، طراحي و اجرا شد.

اين برنامه شامل هفت قسمت مي شود: عدم تمركز- زيربنا- روش شناسي- آموزش- هماهنگي – توليدات جديد و فعاليت هايي در جهت ارتقاء فرهنگ عمومي آمار در بين مردم.

سهم برنامه مدرنيزاسيون INEGI در اجراي اهداف بين المللي مختصراً ذكر شده است.

سيستم اطلاعاتي يكپارچه و به هنگام شده به بسط مشاركت مردمي و همين طور به طراحي سياست هايي با هدف ارتقاء وتوسعه اقتصادي جهت بهبود استانداردهاي زندگي افراد، كمك مي كند. اگر چه فعاليت هاي آماري از ديدگاه فني و علمي جالب توجه است اما برتري آن در اين ست كه امكان كمك به افراد جهان در به دست آوردن عدالت و زندگي بهتر را فراهم مي كند.
دسته بندی: علوم پایه » آمار

تعداد مشاهده: 13136 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 41

حجم فایل:34 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 41 صفحه، قابل ویرایش.