مجموعه نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی شهرداری+ دفترچه سوالات تخصصی

دسته بندي : عمومی » آزمون استخدامی
دانلود مجموعه نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی شهرداری+ دفترچه تخصصی،
در قالب pdf و در 950 صفحه.


توضیحات:
14 فایل pdf با فرمت پی دی اف، حاوی کلیدی ترین نمونه سوالات آزمون استخدامی شهرداری ها که در این جا جمع آوری شده است.

هدف ما از تهیه این مجموعه سوالات کمک به آماده سازی شما از نظر علمی بوده تا شما در آزمونی که پیش رو دارید با نمونه سوالات و سطح سوالات در آزمون های گذشته آشنا شوید و بتوانید در آزمون آتی خود را بیش از پیش آماده کنید. این نمونه سوالات در قالب ۱۰ فایل PDF ارائه می شود جدیدترین نمونه سوالات آزمون های استخدامی شهرداری و سازمان ها برگزار شده در سالهای گذشته که شامل بیش از ۱۹۰۰ سوال مهم آزمون های قبلی می باشد که در زیر قابل دانلود می باشد:

قوانین و مقررات شهرداری ها، همواره یکی از منابع طرح سئوالات برای آزمون های شهرداری بوده و آشنایی با این قوانین و مقررات، می تواند کمک شایانی به قبول شدن در آزمون های استخدامی شهرداری، به عنوان یکی از سازمان های جذاب شغلی نماید.

این مجموعه شامل دروس زیر می باشد:
آمار و ریاضی- حسابداری مالی- حسابرسی- اصول تنظیم و کنترل بودجه- اکولوژی عمومی- مدیریت و برنامه ریزی محیط زیست- آلودگی محیط زیست- مدیریت عمومی- حسابداری ی داخلی- مکانیک خاک- مکانیک سیالات- مکانیک جامدات (مقاومت مصالح، تحلیل سازه) – ریاضی و آمار در مدیریت- حقوق اداری- مدیریت منابع انسانی- اصول مدیریت- اصول مدیریت بحران- ایمنی و بهداشت حرفه ای- شیمی حریق- اصول بایگانی و دفترداری- مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی.

این سوالات برای عناوین شغلی زیر مناسب می باشد:
کارشناس محیط زیست شهرداری- حسابدار شهرداری- مسئول خدمات مالی شهرداری- مهندس راه و ساختمان شهرداری- کارشناس امور اداری شهرداری- کاردان آتش نشانی شهرداری – متصدی امور دفتری شهرداری و ...

 و هم چنین برای رشته های زیر مناسب می باشد:
مهندسی صنایع (کلیه گرایش‌‏ها)- اقتصاد (کلیه گرایش‌‏ها)- مدیریت (کلیه گرایش‌‏ها)- مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها)- مهندسی فن آوری اطلاعات (کلیه گرایش ها)- حسابداری (کلیه گرایش ها)- مهندسی عمران (کلیه گرایش‌‏ها)- مهندسی محیط زیست (گرایش ارزیابی و آمایش سرزمین، مهندسی طراحی محیط زیست)- محیط زیست (گرایش برنامه ریزی)- برنامه ریزی مدیریت و آموزش محیط زیست- طراحی محیط زیست- مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست- معماری منظر- مدیریت عملیات امداد و سوانح- مدیریت عملیات امداد و نجات – مدیریت امور امداد- ایمنی و آتش نشانی- مدیریت عملیات حریق و حوادث- پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق- امداد و نجات- بهداشت حرفه ای- مدیریت پرژه و ساخت- طراحی محیط.

کاربران عزیز با توجه به این که بیشتر رشته ها دروس مشترک دارند، این سوالات به صورت تفکیک شده ارائه نشده است و شما خود بر اساس رشته خود، دروس تخصصی را پیدا کرده و مطالعه نمایید. هم چنین می توانید سایر سوالات را در اختیار دوستانتان که در موقعیت شغلی دیگری در آزمون شرکت کرده اند، قرار دهید.
دسته بندی: عمومی » آزمون استخدامی

تعداد مشاهده: 14035 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 950

حجم فایل:14,231 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل