داده آماده نرم افزار spss برای تمرین دانشجویان- سری اول

دسته بندي : عمومی » سایر
دانلود داده آماده نرم افزار spss برای تمرین دانشجویان- سری اول،


توضیحات:
داده آماده نرم افزار spss به تعداد 384 نفر پاسخگو و 30 سؤال جهت تمرین دانشجویان در یادگیری نرم افزار spss تهیه شده است.


توجه:
داده های حاضر صرفآ جنبه تمرینی دارند و برای استفاده در فصل 4 پایان نامه مناسب نیستند. چرا که ارسال کننده داده ها با تغییر در داده های پایان نامه خود، تنها آن ها را برای تمرین های کلاسی برای یادگیری نرم افزارهای SPSS،AMOS و LIZREL آماده کرده است. داده های حاضر از شرط نرمال بودن با استفاده از آزمون کولموگروف اسمیرنف برخوردار نیستند و از شرط نرمال با بررسی چولگی و کشیدگی برخوردار می باشند.


داده های حاضر برای تمرین نرم افزار AMOS و LIZREL بسیار مناسب می باشند و مدل به راحتی اجرا می شود.

داده های موجود دارای پایایی بسیار مناسبی (0/90) می باشند و دانشجویان قادر خواهند بود براساس تعداد سؤالات (30 سؤال) به تقسیم بندی پرداخته و به مؤلفه های مورد نظر خود سؤالاتی را اختصاص دهند.

از مزیت داده جمع آوری شده بیشترحجم نمونه زیاد آن می باشد که به کاربر اجازه تمرین های مختلف با حجم نمونه های مختلف را می دهد.

دانشجویان با انجام تمرین های مداوم توانایی های لازم را کسب نموده و قادر خواهند بود پایان نامه و مقالات خود را به راحتی تجزیه و تحلیل نمایند.

همجنین فرصت کسب و کار بی شماری برایشان فراهم می شود تا سایر دانشجویان سفارش تحلیل آماری مقالات و پایان نامه خود را به آنان بسپارند.

داده های موردنظر از طریق توزیع پرسشنامه در نمونه آماری تهیه شده است، از اینرو از کیفیت و کمیت قابل قبولی برخوردار می باشند.

داده های موردنظر از توزیع نرمال از طریق چولگی و کشیدگی برخوردار می باشند و همچنین دارای پایایی بسیار مناسبی می باشند.

در تمرین آماده سازی فصل 4 پایان نامه و یا مقالات دانشجویان نیازمند تعیین پایایی، نرمال بودن داده ها،همبستگی، رگرسیون و دیگر آیتم ها می باشند که با توجه به فرضیات پژوهش بکارگیری هر یک از موارد ذکر شده متفاوت می باشد.

دسته بندی: داده های آماری
تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر
تعداد پاسخ دهندگان: 384 نفر
تعداد گویه ها: 30 سؤال
دسته بندی: عمومی » سایر

تعداد مشاهده: 17561 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: sav

حجم فایل:4 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل