تحقیق نمونه گزارش عملكرد مديريت در آموزشگاه پسرانه

دسته بندي : مدیریت » سایر گرایش های مدیریت
دانلود تحقیق با موضوع نمونه گزارش عملكرد مديريت در آموزشگاه پسرانه،
در قالب word و در 36 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
ساختمان و محيط آموزشگاه:
اين آموزشگاه در سال 1374 تأسيس شده است. متراژ كل زمين 4532 مترمربع مي باشد فضاي اين آموزشگاه براي اجراء برنامه هاي ورزشي تا حدودي مناسب مي باشد. در بدو رود به محيط در سمت راست، قسمتي براي پاركينگ در نظر گرفته شده است و قسمت ديگر زمين فوتبال و بستكبال مي باشد. سرويس هاي بهداشتي در انتهاي آموزشگاه مي باشد آبخوري ديواري هم براي دانش آموزان در نظر گرفته شده در مقايسه با دوره راهنمايي كه آبخوري وجود ندارد.

فقط يكي از ديوارهاي آموزشگاه نقاشي شده است كه به نظر من بهتر است نقاشي هاي بيشتري كشيده بشود و يك محيط شاد را ايجاد كرد. از لحاظ فضاي سبز همانند دوره راهنمايي است و حتي بدتر در حاليكه دانش آموزان دوره ابتدايي به فضاي سبز بيشتر و گل و سبزه بيشتري نياز دارند، فقط آسفالتهاي سياه محيط را پوشيده است. محل ايستادن دانش آموزان براي مراسم صبحگاهي با رنگ سفيد نقطه گذاري شده است. براي ايجاد نظم در صفها.

- زمانيكه وارد ساختمان مي شويم در بدو ورود سمت راست اتاقي واقع شده به نام اتاق تربيتي و اتاق بهداشت، در روبرو دو دفتر ديده مي شود يك دفتر آموزشگاه دخترانه و ديگر دفتر پسرانه. چرا كه اين آموزشگاه هم شيفت دخترانه و هم پسرانه داردكه از هم مجزا هستند. تعدادي از كلاس ها در سمت چپ دفتر پسرانه قرار گرفته اند كه اين كلاسها عبارتند از : آمادگي بوستان، آمادگي گلستان، دوم رجايي، دوم باهنر، اول پاكنژاد، اول مطهري در ضمن اين آموزشگاه در دوره آمادگي نيز دانش آموز مي پذيرد.

آزمايشگاه وسالن امتحانات هم در طبقه اول واقع شده اند.
اما ...

- اما وضعيت آزمايشگاه : امكانات و وسايل تا اندازه ايي وجود دارد اما كهنه هستند، محيط آزمايشگاه بزرگ است ويك ميز و تعدادي صندلي در نظر گرفته شده است اما وسايل نظم  و تربيتي ندارند و  به  صورت پراكنده در هرجايي گذاشته شده اند. به گفته آقاي رشيدي از آزمايشگاه براي دروس علوم بيشتر استفاده مي شود اما معلمان آنچنان كه بايد و شايد استفاده نمي كنند. به نظر من معلمين علوم مي توانند از دانش آموزان بخواهند خود، خارج از آموزشگاه اشياء يا وسايلي كه مربوط به درس مي شود تهيه و به مدرسه بياورند و در آموزشگاه از آن استفاده شود مثلاً اگر درس در رابطه با انواع سنگ يا برگ گياه است مي توان اين كار را انجام داد و خلاقيت را در آنها پرورش داد.

در طبقه دوم، نماز خانه، آبدارخانه در كنار هم هستند تعدادي از كلاسها نيز از جمله كلاس دوم شهيد فهيمده كلاسهاي چهارم (مدني، طالقاني و بهشتي) ، كلاسهاي پنجم ( صدوقي و مفتح) و كلاسهاي سوم ( خاتمي، چمران) در اين طبقه واقع شده است. اين آموزشگاه همچنين داراي گارگاه IT و اتاق نور مي باشد اتاق نور با موكت فرض شده است و كلاسهاي قرآن در اين اتاق برگزار مي شود و داراي تلويزيون و ويدئو هم مي باشد.

براي هر يك از كلاسها قفسه اي در نظر گرفته شده كه تعدادي كتاب داستان و علمي و … در آنها قرار داده شده است و دور تا دور كلاس باكارهاي دستي بچه ها تزيين شده است. در راهرو كلاسها جالباسي هايي نصب شده كه دانش آموزان و معلمين، چادر يا كت خود را روي آن آويزان مي كنند.
- اتاق دست هاي كوچك انديشه هاي بزرگ :‌در طبقه اول آموزشگاه اتاقي به اين نام وجود دارد اين اتاق پر از كارهاي دستي دانش آموزان دختر و پسر مي باشد. دانش آموزان با پس مانده هاي كاغذ، چوب و .. وسايلي را تهيه كرده اند تعدادي از وسايل توسط خود دانش آموزان در مدرسه تحت راهنمايي معلم تهيه شده و تعدادي هم خود بچه ها در خارج از آموزشگاه در منزل درست كرده و به آموزشگاه آورده اند.

در ضمن كلبه جايزه اي هم وجود داشت كه بر روي آن نوشته شده « تلاش از شما، جايزه از ما»....
دسته بندی: مدیریت » سایر گرایش های مدیریت

تعداد مشاهده: 9409 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 36

حجم فایل:26 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 36 صفحه، قابل ویرایش.