جزوه خلاصه كتاب از خوب به عالي

دسته بندي : مدیریت » سایر گرایش های مدیریت
دانلود جزوه خلاصه كتاب از خوب به عالي،
در قالب pdf و در 25 صفحه.


بخشی از متن جزوه:
آيا تا به حال به اين نكته توجه كرد ه ايد كه در بيشتر مواقع در سطح جامعه، سازمان، زندگي و تنها براي رسيدن به سطحي خوب تلاش كرده ايد و با رسيدن به آن، بدان قانع مي شويد. كتاب حاضر با ذكر اين جمله كه خوب دشمن عالي است، ذهن مخاطبان خود را به اين سمت سوق مي دهد كه، چرا تلاش نكنيم كه از خوب به عالي برسيم؟

بارها و بارها در خصوص آدم ها، سازمان ها و شركت هاي موفق شنيده و خوانده ايم. اكثر آن ها هميشه عالي بوده اند و همواره به دنبال اين بوده ايم كه راز موفقيت آن ها را شناسايي كنيم، ولي حقيقت اين است كه بسياري از آن ها از همان اوايل زندگي خود به واسطه شرايط محيطي و امتيازات ويژه اي كه در اختيار داشته اند، با ويژگي هاي عالي بودن آشنا گشته اند. اكنون اين سؤال مطرح است، آن دسته كه خوب بوده اند ولي عالي نبوده اند، چگونه مي توانند به مرحله عالي بودن و تثبيت وضعيت شان اقدام كنند؟

پاسخ به اين سؤال سبب شكل گيري يك تيم تحقيق ٢١ نفري گرديد كه به مدت ٥ سال فرآیند تحقيقي خود را دنبال نمودند تا دريابند چگونه شركت هايي از موقعيت خوب به عالي رسيده اند. نتايج حاكي از آن بود كه تقريباً هر سازماني مي تواند به طور بنيادين سطح و عملكرد خود را ارتقا بخشد، شايد به سطح عالي برساند، مشروط بر اين كه چارچوب باورهاي به دست آمده از اين تحقيق را آگاهانه به كار بندد ...
دسته بندی: مدیریت » سایر گرایش های مدیریت

تعداد مشاهده: 9023 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:209 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب pdf و در 25 صفحه.