تحقیق کسب و کار کوچک

دسته بندي : مدیریت » کارآفرینی
دانلود تحقیق با موضوع کسب و کار کوچک،
در قالب word و در 39 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
در ابتداي اين تحقيق لازم است ابتدا، يك تعريف كلي از کسب و کار داشته باشيم و همچنين اهداف آن را بررسي كنيم. طرح كسب و كار، سندي مكتوب است كه جزئيات كسب و كار پيشنهادي را مشخص مي‌كند. اين سند بايد ضمن تشريح موقعيت كنوني، نيازها، انتظارات و نتايج پيش بيني شده را شرح دهد و كليه جوانب آن را ارزيابي كند.

طرح هم براي صاحب آن و هم براي حمايت كنندگان مالي آن، به دلايل زير لازم است:
1- مهم آن است كه مالك درباره هدف خود از كسب و كار و منابعي كه براي آن نياز دارد به دقت فكر كند. اين موضوع در برآورد ميزان سرمايه مورد نياز، به وي كمك خواهد كرد.
2- بعيد به نظر ميرسد كه مالك كسب و كار، براي راه اندازي آن سرمايه كافي داشته باشد. حمايت كنندگان مالي، بانك‌ها يا سرمايه گذاران ريسكي، بايد متقاعد شوند كه سرمايه گذاري در كسب و كار جديد، منطقي و درست است.
3- فرض بر اين است كه اگر كسب و كار ايده خوبي نداشته باشد، هم براي صاحب آن و هم براي حمايت كنندگان مالي آن، بايد اين موضوع را در مرحله برنامه ريزي و قبل از هدر رفتن مقدار زيادي از زمان و هزينه، شناسايي كنند.

اجزاي يك طرح كسب و كار:
1- اهداف كلي
2- مشخصات مجري طرح و همكاران
3- تعريف و توصيف كسب و كار
4- تحليل استراتژي بازار
5- تحليل مالي
6- خلاصه.

طرح كسب و كار نشان دهنده چيست؟
آماده كردن يك طرح كسب و كار نتيجه نهايي روند طرح ريزي نيست ، بلكه تحقق طرح، هدف نهايي است. با اين وجود نوشتن طرح، يك مرحله مياني مهم است. طرح نشان مي‌دهد كه ...

دسته بندی: مدیریت » کارآفرینی

تعداد مشاهده: 9987 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 39

حجم فایل:55 کیلوبایت

 قیمت: 23,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل