تحقیق تاريخچه فوتبال

دسته بندي : علوم انسانی » تربیت بدنی
دانلود تحقیق با موضوع تاريخچه فوتبال،
در قالب word و در 45 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
امروزه به گواه تمامي شواهد موجود، فوتبال پرطرفدارترين و محبوب ترين ورزش در پهنة بين المللي است تا آن جا كه بسياري از كشورهاي پنج قاره، آن را در رديف ورزش ملي خود محسوب مي دارند.
لبريز بودن ورزشگاه ها از تماشا كردن در ديدارهاي داخلي، ملي، قاره اي و جهاني و برخورداري رقابت ها از بينندگان چند صد ميليوني پخش تلويزيون، فوتبال را به عنوان مردميترين ورزش جهان، معرفي مي كند.

در كشور ما نيز فوتبال، رايج ترين و پرطرفدارترين ورزش ها بوده و در مقايسه با تمامي رشته ها، بيشترين تعداد ورزشكار را به خود اختصاص مي دهد.

در دهه هاي اخير، نوجوانان و جوانان ميهن ما در كوي و برزن ها، زمينهاي خاكي محلي، مدارس و ورزشگاه ها، مشتاقانه به اين ورزش پرتحرك و سرشار از هيجان، روي آورده اند. از اين رو خيل عظيم جوانان پا به توپ. ظرفيتي بسيار قابل توجه براي حضور جدي و برتر فوتبال كشور ما در سطوح قاره اي و دست يابي به عناوين در خور و شايان را فراهم آورده است.

با عنايت به اين زمينة بسيار مساعد و با دقت نظر به گرايش روزافزون نسل هاي نو و ازدياد توپ زن هاي پرشوق، نياز به افزايش كادر مربيان كاردان و هدايت گر نسل جوان، بيش از هميشه احساس مي گردد.

در اين حال، پردازش ظرفيت هاي عظيم و بالقوه، خود محتاج بازآموزي و نوآوري جامعه مربيان و آموزگاران فوتبال و آشنا ساختن آنان با اصول امروزين اين ورزش و جنبه هاي عملي و كاركردهاي علوم مختلف، در اين ورزش است ...
دسته بندی: علوم انسانی » تربیت بدنی

تعداد مشاهده: 8851 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 45

حجم فایل:25 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 45 صفحه، قابل ویرایش.