نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی با جواب

دسته بندي : عمومی » سایر
دانلود نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی با جواب،
در قالب pdf و در 67 صفحه.


توضیحات:
این مجموعه شامل ۴۷۰ سوال آزمون آیین نامه اصلی سال 97 با جواب بوده که برای قبولی در آزمون اصلی کافی است و با مطالعه این مجموعه، نیازی به خواندن کتاب نمی باشد. فقط بهتر است مفاهیم تابلوها، یک بار از روی کتاب بخوانید همین!

مطابق با آخرین تغییرات سال 97 جدید،

تصاویر بخشی از این مجموعه نمونه سولات آیین نامه اصلی در ضمیمه موجود است.
دسته بندی: عمومی » سایر

تعداد مشاهده: 13150 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 65

حجم فایل:24,094 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    باید در نظر داشته باشید که معمولا آزمون های آیین نامه رانندگی دارای یک تعداد سوالات ثابت می باشند . منظور اینست که شما با حل تعدادی از نمونه سوالات آزمون آیین نامه می توانید به تسلط کامل برسید . بنابراین طبق تجربه ای که در حوزه آزمون و آموزش آیین نامه رانندگی داریم ، توصیه اکید داریم که نمونه سوالات آزمون آیین نامه با جواب را قبل از امتحان آیین نامه رانندگی خود حل کنید . به جرات می توان حل نمونه سوالات آزمون آیین نامه از خواندن کتاب آیین نامه مهم تر است.

    افراد زیادی بودند که با خواندن کتاب آیین نامه موفق به قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی نشده اند ولی با خواندن نمونه سوالات آزمون آیین نامه توانستند قبول شوند . دلیل آن هم اینست که خیلی از سوالات امتحان آیین نامه را نمی توان دقیقا در کتاب آیین نامه پیدا کرد یا ممکن است خیلی در دید راس ما نباشد . اما با حل نمونه سوالات آیین نامه میتوانید با تمام آن سوالات بدون واسطه آشنا شد و به تسلط کامل و کافی رسید.

    بنابراین دانلود نمونه سوالات آزمون آیین نامه را فراموش نکنید . پس از پرداخت به صفحه ای دیگر منتقل می شوید و می توانید به راحتی دانلود نمونه سوالات آزمون آیین نامه کنید.

    امید اینکه بتوانید با حل سوالات آیین نامه اصلی در بار اول در آزمون آیین نامه اصلی قبول شوید.

    حل نمونه سوالات فنی را برای آمادگی قبل از آزمون آیین نامه اصلی فراموش نکنید و همین طور نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی که به طور اختصاصی برای شما تهیه کرده ایم را قبل از آزمون مقدماتی آیین نامه راهنمایی و رانندگی خود بخوانید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب pdf و در 67 صفحه.