تحقیق همه چیز درباره درودگری (ساخت اثاثيه چوبي)

دسته بندي : علوم انسانی » گرافیک
دانلودتحقیق با موضوع همه چیز درباره درودگری،
در قالب word و در 106 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مجله سنتي درودگري در آوريل 1988، هدف ارائه فرصت ساخت اثاثيه چوبي با كيفيت توسط درودگران مبتدي آغاز به كار كرد. پس از گذشت سالها، ما هنوز براي خوانندگان‌مان آخرين تكنيكهاي درودگري، ابزار آلات جديد آزمايشگاهي و نگهداري آنها با درك اين مطلب كه آخرين پيشرفتها و ترقيها در دنياي درودگري مي باشند را عرضه مي كنيم. افزون بر اين، هر ماه چهار نمونه زيباي پروژه طراحي براي ساخت وجود دارد. مهمترين اين طراحيها براي اين سري از كتب انتخاب شده اند.
توليد كنندگان و سازندگان مبلمان كه اين پروژه ها را طراحي و خلق كرده اند، مدتهاي مديدي است كه با مجله درودگري سنتي همكاري دارند. هم درودگري حرفه اي و هم مبتدي به خاطر طراحيهاي بي پايان و كلاسيكشان، كار صنعتي با كيفيت عالي، تكنيكهاي ابتكاري و حداكثر توانايي شرح چگونگي ساخت قطعات انتخاب شده اند. اين پروژه هاي موجود، با طرحهاي مناسب و كاربردي مهارتهاي درودگري از مرحله مقدماتي تا پيشرفته و با جزئيات ساخت به طور واضح، عكسها و نمودارهاي انفجاري رنگي بطور گام به گام، طراحي مي شوند، آنها بخوبي قابل درك براي درودگران علاقه مند هستند. هنگام مبله كردن خانه، باغچه ندرتا در ليست اولويتهاي اول قرار مي گيرد. در نتيجه، حتي باغچه هاي بسيار زيبا نيز اغلب با ميز و صندلي پلاستيكي سفيد مزين مي شوند كه پس از مدتي در اثر زمان زرد مي شوند و نياز به برپا كردن مانعي مقاوم در برابر ضعيف ترين بادهاي تابستاني دارد. شما هرگز خواب استفاده از اين ميز و صندلي پلاستيكي را در خانه تان نخواهيد ديد، پس چرا آنها در باغچه منزلتان مي گذاريد؟
در اين كتاب با توجه به دوازده طرح باغچه موجود، ما تلاش كرده ايم كه انواع مناظر بيرون باغچه را پوشش دهيم . براي باغبان، ما ملزوماتي را به شرح زير در نظر گرفته‌ايم:
طبق چوبي، ميز تاشو براي پرورش گياهان سبز و سه نوع از طرحهاي جاي پرورش گل و گياه. براي باغچه بزرگتر، درودگران مي توانند با آلاچيق چوبي يا آلونك باغچه آزمون بزرگي از مهارتهاي نجاري انجام دهند . براي كسانيكه استراحت كردن در باغچه را به كاركردن در آن ترجيح مي دهند، ما مجموعه اي منتخب از نيمكتها، صندليها و ميزها نظير ميز و صندلي سفري را ارائه داده ايم ...
دسته بندی: علوم انسانی » گرافیک

تعداد مشاهده: 7484 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 144

حجم فایل:46,249 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 106 صفحه، قابل ویرایش.