پاورپوینت سیستم نرم افزاری حسابداری تدبیر مبحث حسابداری

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم نرم افزاری حسابداری تدبیر مبحث حسابداری،
در قالب ppt و در 84 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
این نرم افزار یک نرم افزار جامع کاربردی است که نصب نرم افزاری آن از طریق گروه پشتیبانی تدبیر و یک قفل سخت افزاری مورد استفاده صاحبان سرمایه قرار میگیرد تا بتوانند پس از وارد کردن داده ها و اطلاعات خام از طریق کاربرو پردازش روی این داده ها (که وظیفه نرم افزار میباشد) به گزارشات و اطلاعات مورد نیاز از طریق کاربر این نرم افزاردسترسی پیدا کنند. کاربردهای این نرم افزار در ثبت سندهای حسابداری، انبارداری، حقوق دستمزد، خزانه داری و فروش می باشد. این نرم افزار از نظر امنیتی قابلیت بالایی دارد . - از لحاظ پردازش داده ها - از لحاظ قابلیت دسترسی مجاز کاربران - گزارشدهی های کامل - ذخیره حجم بالایی از داده ها - قابلیت انتقال مانده حسابها به سالهای بعد (اختتامیه و افتتاحیه)
برای شروع کار با نرم افزار کافی است روی آیکن تدبیر در روی صفحه ویندوز یا در منوی استارت برنامه ها، تدبیر را کلیک کرده و صفحه ای که کاربر مورد نظر نام و پسورد خود را وارد و برنامه باز می شود. 
منوی حسابداری وظایف کاربر حسابداردر این منو: ثبت اسناد و هزینه ها و گرفتن گزارشات می باشد. منو حسابداری و لیست ابزارهای مورد نیاز جهت ورود داده ها و گرفتن گزارشات مالی ضمناً   کاربر حسابداری، تنها کاربری است که به علت زنجیره بودن کار با انبار، می تواند بخش انبار را هم مشاهده کند.
دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 5913 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 84

حجم فایل:8,185 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 84 اسلاید، قابل ویرایش.