گزارش كارآموزي برق صنعتي، شركت آريا رعد جهان

دسته بندي : کارآموزی » برق و الکترونیک
آشنایی با مکان کارآموزی:
شرح وظایف شرکت فنی مهندسی برق آریا رعد جهان : شرکت فنی و مهندسی آریا رعد جهان دارای کادری مجرب و ماهر که ساختمان اداری ان در بازار رضا گرگان واقع در 100 متری میدان شهرداری و جنب اداره برق می باشد که این شرکت یک کارگاه در کمربندی شهرک فردوسی جنب میدان نیز دارا می باشد .
فعالیتهای شرکت آریا رعد جهان : از فعالیتهای مهم این شرکت می توان مشاوره ، طراحی و اجرای تابلوهای برق ( فشار قوی ، متوسط و ضعیف ) ، تأسیسات برق کارخانجات و چاههای عمیق کشاورزی ،پروژهای اصلاح ضریب قدرت کارخانجات مجتمع های مسکونی و اداری ، اتوماسیون صنعتی (PLCو ابزار دقیق) و ... را نام برد .
فعالیتهای انجام شده در مدت زمان کارآموزی : فعالیتهایی که در زمان کارآموزی انجام شده را می توان به اختصار به چند مورد آن اشاره کرد .
1- مونتاژ تابلو های برق کارگاه چوب بری واقع در شهرک صنعتی هزار جریبی
2- کابل کشی و نصب تأسیسات برقی کارگاه چوب بری
3- مونتاژتابلو برق شرکت سبدسازی واقع در قائمشهر
4- کابل کشی و نصب تأسیسات برقی شرکت نیو بلوک واقع در گرگان
5- عیب یابی تأسیسات برقی شرکت پخش البرز و ...
مونتاژ تابلوهای برق کارگاه چوب بری :
کارگاه چوب بری دارای دو تابلوی کوچک وبزرگ(اصلی و فرعی)که اصلی از یک فرم به ابعاد 80 cm در یک متر و فرعی از یک فرم به ابعاد40×60 cm ساخته شده بود در
تابلواصلی تجهیزاتی مانند : یک کلید اتوماتیک سه فاز 32 آمپر و یک کلید اتوماتیک سه فاز 25 آمپر ، 6 مقره به رنگهای سیاه ، آبی و زرد وسه شمش به طول نیم متر و سه شمش به طول 20 cm و در حدود 10 فیوز تک فاز و داکت ها که هدایتگر مسیر سیم ها و در حدود 30 عدد ترمینال صنعتی نیز می توان نام برد .
دسته بندی: کارآموزی » برق و الکترونیک

تعداد مشاهده: 12440 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 78

حجم فایل:778 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوي فايل ورد قابل ويرايش